کار

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:10

آيا برنده جنگ روسيه و اوکراين، بيت کوين خواهد بود؟

جنگ هميشه با فروش سنگين دارايي‌هاي پر ريسک از جمله سهام و کريپتوکارنسي نيز همراه بوده است.

افزايش تنش در اوکراين موجب شد که بيت‌ کوين از 45 هزار دلار تا 42 هزار دلار ريزش کند. کارشناسان معتقدند اگر محدوده 42 هزار دلار از دست برود حمايت بعدي 40 هزار دلار است. اما اگر محدوده 40 هزار دلار هم از دست برود احتمالا بيت ‌کوين سقوط بي‌سابقه‌‌اي را تجربه مي‌کند.

همچنين برخي بر اين باورند واکنش هيجاني بازار رمزارزها به جنگ افزايش عرضه است اما بعد از مدتي افزايش تورم مي‌تواند به نفع اين بازار تمام شود. درواقع بيت‌ کوين به عنوان سپر خوبي در مقابل تورم عمل مي‌کند و همين موضوع هم استدلال طرفداران صعود بيت ‌کوين است.

شيوع بيماري کوييد 19 و افزايش تورم در سراسر جهان دليلي براي رشد بازار رمزارزها بود. اکنون بسياري ادعا مي‌کنند برنده اين جنگ بيت‌ کوين خواهد بود.

تاثير جنگ اوکراين بر بيت کوين

s5_7ojt.jpg

 

دولت اوکراين از کاربران توييتر درخواست کرد که از غيرنظاميان و سربازان اين کشور حمايت کنند. در هفته اول جنگ اوکراين و روسيه، دولت اوکراين پذيرش بيت کوين، اتريوم و تتر را براي تامين مالي نظاميان و شهروندان اين کشور آغاز کرد.

پس از تهديد روسيه به تصرف شهر کيف، دولت اوکراين از سازمان‌هاي بين‌المللي زيادي درخواست کمک کرد. اکنون حساب رسمي دولت اين کشور در توييتر از مردم دنيا نيز درخواست ارسال کمک‌هاي مالي کرده است.

معاون نخست‌ وزير اوکراين، ميخائيلو فدوروف سه آدرس کيف پول رمزارزي را به اشتراک گذاشت و از جامعه کريپتو درخواست کرد کمک‌هاي خود را به اين آدرس‌ها واريز کنند. آدرس‌هاي اعلام شده براي بيت کوين و اتريوم از طرف اکانت دولت و حساب معاون نخست‌ وزير يکسان بوده؛ اما آدرس تتر اعلام شده از سوي نخست‌وزير بر پايه استاندارد TRC20 است.

برخي از فعالان حوزه کريپتو از جمله ويتاليک بوترين در ابتدا به هک شدن حساب معاون نخست ‌وزير مشکوک شدند. اما چند ساعت بعد توميکا تيلمان، ديپلمات آمريکايي صحت اين آدرس را تاييد کرد. وي اعلام کرد براي تاييد اين حساب با وزير کشور اوکراين نيز در ارتباط بوده است.

در طي جنگ روسيه و اوکراين، پناهندگان غيرنظامي اعلام کردند که دسترسي آن‌ها به پس‌اندازهاي فيات و کارت‌هاي اعتباري خود دچار مشکل شده است. همچنين سازمان ملل نيز گزارش داده است که تا 26 فوريه بيش از 150 هزار اوکرايني نيز آواره شده‌اند. بسياري از اين آوارگان در کشورهاي همسايه حضور دارند و نمي‌توانند از دارايي‌هاي فيات خود استفاده کنند.

بوترين يک پلتفرم خودگردان DAO را معرفي کرد.اين در حالي است که سردرگمي‌هاي بسياري براي ارسال کمک‌ها وجود داشت. تمرکز اين پلتفرم خدمت‌ رساني به شهروندان اوکرايني است.

پلتفرم UkraineDAO به رهبري ناديا تولوکونيکوا، با توسعه توکن‌هاي NFT پرچم اوکراين شروع به کار کرد. درواقع هدف اين پلتفرم جمع‌آوري کمک‌هاي مالي و رمزارزي براي غيرنظاميان اوکرايني است.

در 24 فوريه در طي گزارشي، خبرگزاري Cointelegraph اعلام کرد که وزارت دفاع اوکراين نيز درخواست‌هاي بسياري از شهروندان ساير کشورها براي ارسال کمک‌هاي مالي دريافت کرده‌اند.

درواقع سرعت، امنيت و ازان بودن فرايند انتقال موجب شده است که رمز ارزها گزينه‌اي مناسب براي حمايت از جنگ زده‌هاي اين کشور باشد.

با شروع حمله روسيه به اکراين، بسياري از چهره‌هاي شناخته شده دنياي کريپتو نيز تلاش‌هاي گسترده‌اي براي کمک به کشور اکراين انجام دادند.

سام بنکمن فريد، مدير عامل FTXاز اولين کساني بود که کمک‌هاي رمزارزي خود را براي اين کشور ارسال کرد.

انتقال رمزارزها براي دولت اوکراين در شرايطي که نقل و انتقالات بانکي مسدود است درواقع قدرت و آزادي رمزارزها را نشان مي‌دهد. اينکه مردم آزادانه از هر کجاي دنيا بدون دخالت دولت‌ها و سيستم بانکي مي توانند بيت کوين و ساير رمزارزها را انتقال دهند و کسي قادر به مسدود کردن اين مسير نيست مي تواند موجب پذيرش بيشتر بيت کوين و رمزارزها در جهان شود.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 265 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:25

کليد پرده برقي هوشمند، جذاب و کارآمد

 

 

کليد پرده برقي هوشمند از جمله قابليت هاي جذاب خانه هوشمند است. به کمک اين کليد مي توانيد انواع پرده ها و کرکره هاي برقي را با موبايل کنترل کنيد.

 

کليد پرده برقي هوشمند از جمله قابليت هاي جذاب خانه هوشمند است. به کمک اين کليد مي توانيد پرده ها و کرکره ها را با موبايل کنترل کنيد. شرکت خانه هوشمند گلدور در کنار ساير محصولات خود اقدام به عرضه کليد هوشمند پرده برقي مي کند. اين کليد در رنگ هاي مختلف قابل توليد و سفارشي سازي است.

در اين نوشتار به معرفي انواع کليد پرده برقي هوشمند گلدور مي پردازيم. با ما همراه باشيد.

کليد پرده برقي هوشمند

زماني که روي کاناپه لم داده ايد و در حال تماشاي فيلم هستيد، ناگهان نور خورشيد از پنجره روي صفحه تلويزيون شما مي افتد. يا صبح يک روز تعطيل که در حال استراحت هستيد نور آفتاب از پنجره روي شما مي افتد و خواب شما را به هم مي ريزد. حالت هاي ديگري را هم مي توان به اين ليست اضافه کرد.

با استفاده از کليد پرده برقي هوشمند مي توانيد اين شرايط را تغيير دهيد. هر زمان که نياز به باز يا بسته شدن پرده ها داشته باشيد، کافي است وارد اپليکيشن خانه هوشمند شويد و ايکون مربوط به باز يا بسته شدن پرده را لمس کنيد. به همين راحتي

سيستم امنيتي و حفاظتي    قيمت خانه هوشمند    امنيت هوشمند    شاخص هاي شهر هوشمند

 

کليد پرده برقي هوشمند امکان کنترل پرده برقي از طريق موبايل را فراهم مي کند. دو راهکار مختلف در يک خانه هوشمند براي کنترل پرده ها وجود دارد. روش اول استفاده از کليد هوشمند و روش دوم استفاده از ماژول هاي تابلويي هوشمند است. با استفاده از کليد مي توانيد پرده ها را به صورت محلي نيز کنترل کنيد. کافي است آيکون مورد نظر را روي کليد لمس کنيد.

اين قابليت در ماژول هاي تابلويي وجود ندارد. اگرچه برخي از انواع کنترل کننده هاي تابلويي امکان کنترل دستي را به کاربر مي دهند اما براي کنترل بايد به محل تابلو برق مراجعه کنيد. اهميت کنترل محلي زماني معلوم مي شود که دسترسي تجهيزات به اينترنت قطع شده باشد.

کاربرد کليد پرده هوشمند

اين کليدها براي انواع پرده و کرکره برقي قابل استفاده هستند. برقي بودن پرده و کرکره براي کنترل با کليد و اپليکيشن ضروري است. اين کليدها در واقع با چپگرد و راست کردن موتور پرده را باز و بسته مي کنند. انواع مختلف پرده بالارو و کنارو را مي توانيد با اين کليدها کنترل کنيد.

پرده هاي کنار رو به دو دسته پرده هاي کنار بازشو و وسط بازشو تقسيم مي شوند. انواع پرده کناررو را مي توانيد به کمک کليد پرده برقي هوشمند کنترل کنيد.

ريل و يراق آلات مورد استفاده براي پرده برقي، با پرده دستي متفاوت است. کنار رو يا بالارو بودن پرده باعث ايجاد تغيير در يراق آلات مورد استفاده مي شود و بر روي عملکرد کليد تاثيري ندارد.

انواع کليد پرده برقي هوشمند

نوع کليد پرده برقي متناسب با سيستم هوشمند مورد استفاده در ساختمان است. اين قاعده براي ماژول پرده برقي تابلويي نيز برقرار است. يکي از روش هاي دسته بندي محصولات هوشمند، دسته بندي براساس تکنولوژي ارتباطي است. محصولات خانه هوشمند گلدور در دو گروه محصولات RF و WIFI توليد مي شوند.

 

هر يک از اين محصولات مزايا و کاربرد خاص خود را دارند. فرقي نمي کند از کدام تکنولوژي ارتباطي در پروژه خود استفاده مي کنيد. کليد پرده برقي هوشمند گلدور در انواع ارتباط واي فاي و ارتباط RF توليد و عرضه مي شود. شما مي توانيد متناسب با سيستم خانه هوشمند خود، کليد پرده برقي سفارش دهيد.

ويژگي هاي کليد پرده  برقي گلدوِر

کليد پرده برقي هوشمند در انواع واي فاي و فرکانس راديويي با مشخصات و قابليت هاي زير عرضه مي شود:

  • قابليت کنترل انواع پرده و کرکره برقي بالارو و کنار رو
  • تنوع رنگ مشکي، سفيد و بژ
  • رويه کريستال ضد خش گرماديده
  • سناريوي محافظت عملکرد موتور
  • قابليت ارسال فرمان به انواع موتور پرده برقي
  • قابليت سفارشي سازي رنگ، رويه و آيکون
  • نصب و راه اندازي آسان بدون نياز به دانش فني و برنامه نويسي

 

استانداردها و خدمات پس از فروش

کليد هوشمند پرده برقي گلدور موفق به اخذ استاندارد عدم تداخل الکترومغناطيسي IEC و همچنين اجازه صادرات به کشورهاي عضو اتحاديه اروپا CE شده است. اين کليدها به مدت 10 سال از تاريخ خريد شامل خدمات پس از فروش زير مي شوند:

  • يک سال گارانتي تعويض
  • دو سال گارانتي تعميرات رايگان
  • هفت سال پشتيباني فني و تعميراتي

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 160 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:16

معرفي تفاوت هاي دوربين مداربسته تحت شبکه و دوربين آنالوگ

 

 

در صورتي که تصميم به نصب و راه اندازي يک سيستم امنيتي داريد يکي از تصميماتي که بايد اتخاذ بنماييد ، انتخاب نوع سلوشن مي باشد که در اين مقاله به بررسي و مقايسه دو سلوشن ip و آنالوگ خواهيم پرداخت . تصميم گيري در مورد انتخاب دوربين هاي مداربسته IP در برابر آنالوگ ساده نيست زيرا مزايا و معايبي براي هر نوع وجود دارد .
پس از مطالعه ي اين مقاله شما قادر خواهيد بود به راحتي سلوشن خود را انتخاب کنيد .

 

تفاوت اصلي بين دوربين آنالوگ و IP چيست ؟

? تفاوت اصلي بين يک دوربين آنالوگ و آي پي نحوه ي ارسال سيگنال هاي ويدئويي مي باشد . دوربين هاي آنالوگ سيگنال  ويدئويي را به يک فرمت تبديل مي کنند که مي توانند توسط يک تلويزيون يا يک مانيتور دريافت شوند . در حالي که يک دوربين ip  ( تحت شبکه ) ، سيگنال هاي تصوير را توسط يک Encoder به شبکه ارسال مي کند ، دوربين هاي شبکه داراي يک محيط کاربري تحت وب مي باشند که ميتوان از طريق شبکه به آن دسترسي داشت .

? بستر ارتباطي دوربين هاي آنالوگ کابل هاي کواکسيال مي باشد ، در حالي که دوربين هاي شبکه از کابل هاي شبکه و در برخي موارد از فيبر نوري استفاده مي نمايند . البته شايان ذکر است هر دو تکنولوژي آنالوگ و IP در نوع بي سيم نيز توليد شده اند .

ويژگي هاي خاص

دوربين هاي آنالوگ از ويژگي هاي خاص و هوشمند بسيار کمتري نسبت به دوربين هاي ip مي باشد .
براي مثال مي توان به ويژگي هايي مانند شمارش افراد ، تشخيص رها شدن فني و فني مجازي و … اشاره کرد .

به خاطر داشته باشيد داشتن ويژگي هاي هوشمند مي تواند نياز بسياري از مصرف کنندگان باشد که با آگاهي از وجود چنين ويژگي هايي فارغ از بحث هزينه دوربين هاي مداربسته تحت شبکه که داراي قابليت هاي هوشمند و ويژگي هاي خاص مي باشند را انتخاب کنند .

اگر نيازمند آپشن هاي پيشرفته هستيد و تعداد دوربين هاي زيادي براي پروژه نياز مي باشد حتما از دوربين هاي ip  استفاده کنيد ولي اگر سيستم آنالوگ داريد و فقط ميخواهيد تصوير بهتري داشته باشيد و از سيم کشي جديد جلوگيري نماييد دوربين هاي AHD که تحت بستر آنالوگ مي باشند استفاده کنيد .

هزينه

يک سيستم آنالوگ ارزان تر از دوربين هاي IP مي باشد .

انعطاف پذيري

? دوربين هاي مداربسته IP داراي امکانات نرم افزاري بيشتري با قابليت توسعه ي بيشتر هستند .
دوربين هاي IP داراي انعطاف پذيري بيشتري نسبت به دوربين هاي آنالوگ مي باشند ، قابليت هاي نرم افزاري و سخت افزاري دوربين هاي IP  به شما قدرت گسترش هر چه بيشتر را مي دهد ، اين در حالي است که اگر بخواهيد يک دوربين آنالوگ به پروژه ي خود اضافه کنيد ميبايست يک سيم از دوربين جديد تا دستگاه DVR بکشيد، ولي در دوربين هاي IP با نصب يک سوئيچ مي توانيد مقدار سيم کشي جديد را تا حد زيادي کاهش دهيد .

 

کيفيت

? دوربين هاي ip و تحت شبکه به اقتضاي بستر ديجيتال نويز در بستر ندارند يعني اگر در مسير بين دوربين و NVR کابل شبکه دچار مشکل باشد تصوير قطع مي شود و اگر سالم باشد تصوير وصل مي شود . در حالي که اگر در دوربين هاي آنالوگ مسير بين دوربين و
DVR کمي زخمي باشد ، تصاوير با نويز دريافت مي شود .

 

نتيجه گيري

دوربين هاي آنالوگ و تحت شبکه وابسته به نياز شما انتخاب مي شوند . قابليت هاي هوشمند ، توسعه پذيري و کيفيت بهتر در دوربين هاي تحت شبکه بيشتر چشمگير است ولي در صورتي که تعداد دوربين هاي کمتري مد نظرتان است و آپشن هاي هوشمند مورد نظرتان نيست دوربين هاي آنالوگ به لحاظ هزينه ي پايين تر توجيه بيشتري دارند .

https://sites.google.com/view/hikvisions/home

https://www.pedicure.com/activity/p/444039/

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/10324095

https://telegra.ph/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%A2%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DA%A9-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86-02-06

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 169 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:22

متاسفانه در سال هاي اخير سئو سايت ها به خاطر برنامه ريزي غلط دچار مشکل شده است.اما با برنامه ريزي مي شود آن رادرست کرد.شرکت هاي فوق ممکن است که کمي دچار افزايش رتبه شوند اما چون برنامه ريزي صحيح ندارند در نهايت به جايي ندارند.استراتژي بازاريابي آنلاين ناديده گرفته شده است وبه درستي از آن استفاده نمي شود.فرايند سئو کمي زمان بر است.البته اگر به درستي و با استراتژي درست انجام شود موردي ندارد. وبه دليل زمان بر بودن  سئو خيلي از افراد کلا بيخيال اين امر مي شوند.بسياري از کسب وکارها فکر ميکنند که سئو يک راه حل سريع براي بهبود کسب وکارشان است اما اين گونه نيست و آنها اشتباه مي کنند.آنها سئو را يک راه کاربردي براي رسيدن به اهداف کوتاه مدت خود مي دانند همچنين آنها فکر ميکنند که  سئو يعني انتخاب چندين کلمه ي کليدي و همين . اما سئو يک پروسه ي دشوار و زمان بر استوذر سئو بايد بر روند کار نظارت دائم داشتو انجام تنظيمات  مجدد در فرآيند ها نيز بسيار زمان بر است

سئو خود را به صورت smart انجام دهيد

اگر شما قبلا صاحب کسب وکاري بوده ايد بايد اين را بدانيد که اسمارت  سئو سايت اصفهان به معني اهداف مشخص ، قابل اندازه گيري ، قابل دستيابي وواقعي است.شما هم مي توانيد از اين روش تعيين اهداف براي سئو سايت خود استفاده کنيد .به جاي آنکه اهداف سئو را دوماه بعد انجام دهيد.اگر هدف شما رتبه ي يک باشد ناميد خواهيد شد .زيرا پول وزمان خود را براي رسيدن به يک هدف غير واقعي حدر مي دهيد.

کلمه ي s  به معناي اهداف مشخص:

نحوه نوشتن اهداف هوشمند

زماني که اهداف مشخصي داريد که بر اساس واقعيت هستند، موفقيت آسان تر است.

 

منتشر شده در 26 اکتبر 2021 در

بهره وري

کت بوگارد

کت بوگارد

نويسنده مشارکت کننده

 

براي زندگي کاري مشترک شويد

داستان‌هايي درباره فناوري و تيم‌ها در صندوق ورودي خود دريافت کنيد

 

اشتراک در

خلاصه 5-ثانيه

تيم ها اغلب به دليل عدم توافق در مورد تعريف موفقيت، از رسيدن به اهداف خود کوتاهي مي کنند.

اهداف SMART از مجموعه خاصي از معيارها استفاده مي کنند تا اطمينان حاصل شود که اهداف به وضوح تعريف شده و در يک بازه زماني مشخص قابل دستيابي هستند.

کار کردن در هر مرحله از ايجاد يک هدف SMART مي‌تواند مواردي را آشکار کند که اولويت‌ها و منابع با هم هماهنگ نيستند.

جين را ملاقات کنيد او يک مدير محصول در يک شرکت فناوري متوسط ??است - اجازه دهيد آن را Techfirm، Inc بناميم. جين وظيفه افزايش استفاده از برنامه تلفن همراه Techfirm را بر عهده داشته است.

 

او مي داند که براي تحقق اين امر به همه چيز نياز دارد، اما يک مشکل وجود دارد. وقتي جين در گذشته اهدافي را براي تيم تعيين کرده است، آنها به سرعت از مسير خود خارج مي شوند. به نظر مي رسيد هيچ کس درک روشني از اينکه موفقيت چگونه بايد باشد را نداشت. پيشرفت به اندازه کافي نظارت نشده بود. و به ناچار، آن هدف مهم به پشت مشعل لغزيد (قبل از خاموش کردن کامل اجاق گاز).

 

به همين دليل، اين بار، جين قصد دارد از اهداف SMART براي تنظيم يک برنامه عمل و ادامه مسير استفاده کند.

 

5 نمودار که نشان مي دهد چگونه تغيير زمينه باعث کاهش بهره وري شما مي شود

مقاله مرتبط

5 نمودار که نشان مي دهد چگونه تغيير زمينه باعث کاهش بهره وري شما مي شود

توسط اشلي فاوس در بهره وري

اهداف SMART چيست؟

SMART در اهداف SMART مخفف عبارت Specific، Measurable، Achievable، Relevant و Time-Bound است.

 

تعريف اين پارامترها به عنوان آنها به هدف شما کمک مي کند تا اطمينان حاصل کنيد که اهداف شما در يک بازه زماني مشخص قابل دستيابي هستند. اين رويکرد کليات و حدس‌ها را حذف مي‌کند، جدول زماني مشخصي را تعيين مي‌کند و رديابي پيشرفت و شناسايي نقاط عطف از دست رفته را آسان‌تر مي‌کند.

 

نمونه اي از بيانيه هدف SMART ممکن است به اين صورت باشد: هدف ما [هدف قابل سنجش] بر اساس [زمان يا مهلت] است. [بازيکنان يا تيم هاي کليدي] اين هدف را با [چه مراحلي براي رسيدن به هدف برداريد] انجام خواهند داد. تحقق اين هدف [نتيجه يا منفعت] خواهد داشت.

 

نحوه نوشتن اهداف هوشمند

 

فکر کردن در مورد اين سؤالات کمک مي کند تا به قلب هدف خود برسيد. در اينجا مثالي از هدف خاصي که جين ممکن است به آن دست يابد آورده شده است:

 

خاص

با بهينه سازي ليست فروشگاه برنامه ما و ايجاد کمپين هاي رسانه اجتماعي هدفمند، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را افزايش دهيد.

 

م: قابل اندازه گيري

خاص بودن يک شروع محکم است، اما تعيين کميت اهداف شما (يعني اطمينان از قابل اندازه‌گيري بودن آنها) پيگيري پيشرفت و دانستن اينکه چه زماني به خط پايان رسيده‌ايد را آسان‌تر مي‌کند.

 

جين و تيم محصولش مي‌خواهند تعداد کاربران اپليکيشن موبايل خود را افزايش دهند – اما چقدر؟ اگر حتي يک ثبت نام جديد دريافت کنند، از نظر فني رشد مثبتي است – پس آيا اين بدان معناست که آنها تمام شده اند؟ همين امر در مورد استراتژي آنها نيز صدق مي کند. آنها در چند پلتفرم تبليغ خواهند کرد؟

 

براي تأثيرگذاري بيشتر اين هدف SMART، جين بايد معيارهاي قابل اندازه گيري و رديابي را در خود جاي دهد.

 

قابل اندازه گيري

با بهينه سازي ليست فروشگاه برنامه ما و ايجاد کمپين هاي رسانه اجتماعي هدفمند براي چهار پلتفرم رسانه اجتماعي: فيس بوک، توييتر، اينستاگرام و لينکدين، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را 1000 نفر افزايش دهيد.

 

ج: قابل دستيابي

اين نقطه در روندي است که شما به خودتان يک بررسي واقعيت جدي مي دهيد. اهداف بايد واقع بينانه باشند - نه پايه هايي که به ناچار از آنها پايين مي آييد. از خود بپرسيد: آيا هدف شما چيزي است که تيم شما مي تواند به طور منطقي به آن دست پيدا کند؟

 

جين ممکن است به هدف خود نگاه کند و متوجه شود که با توجه به تيم کوچکش و حجم کاري سنگين آنها، ايجاد کمپين هاي تبليغاتي براي چهار پلتفرم اجتماعي ممکن است بيش از آن چيزي که آنها بتوانند جويدن کنند، گزنده باشد. او تصميم مي‌گيرد به سه شبکه اجتماعي که در آن‌ها به احتمال زياد مشتريان جديدي پيدا مي‌کند، کاهش يابد.

 

قابل دستيابي

با بهينه‌سازي فهرست فروشگاه برنامه و ايجاد کمپين‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي هدفمند براي سه پلتفرم رسانه اجتماعي: فيس‌بوک، توييتر و اينستاگرام، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را ???? نفر افزايش دهيد.

 

حفاظت از دستيابي به هدف زماني که شما آن را تعيين مي کنيد بسيار آسان تر است. با اين حال، هميشه اينطور نيست. هنگامي که اهداف از جاي ديگري به دست مي‌آيند، مطمئن شويد که محدوديت‌هايي را که ممکن است تحت آن کار مي‌کنيد، در ميان بگذاريد. حتي اگر نمي توانيد هدف نهايي را تغيير دهيد، حداقل مي توانيد موقعيت خود (و موانع احتمالي) را از قبل مشخص کنيد.

اينجا جايي است که بايد به تصوير بزرگ فکر کنيد. چرا هدفي را که تعيين مي کنيد تعيين مي کنيد؟

محرک بزرگي براي وفاداري مشتريان است و افزايش استفاده از اپليکيشن‌ها مي‌تواند به معناي چيزهاي بزرگي براي اهداف درآمدي نهايي شرکت باشد. اکنون او در بيانيه خود تجديد نظر مي کند تا آن زمينه را منعکس کند.

با بهينه‌سازي فهرست فروشگاه برنامه و ايجاد کمپين‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي هدفمند براي سه پلتفرم رسانه اجتماعي: فيس‌بوک، توييتر و اينستاگرام، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را به ???? نفر افزايش دهيد. از آنجايي که کاربران تلفن همراه تمايل دارند مدت بيشتري از محصول ما استفاده کنند، افزايش استفاده از برنامه ما در نهايت باعث افزايش سودآوري مي شود.

 

T: محدود به زمان

براي اندازه گيري صحيح موفقيت، شما و تيمتان بايد در مورد زمان رسيدن به يک هدف در يک صفحه باشيد. افق زماني شما چيست؟ تيم چه زماني شروع به ايجاد و اجراي وظايفي که شناسايي کرده اند مي کند؟ کي تمام مي شوند؟

 

اهداف SMART بايد داراي پارامترهاي مرتبط با زمان باشند، بنابراين همه مي دانند که چگونه در يک بازه زماني تعيين شده در مسير خود باقي بمانند.

 

هنگامي که جين آن تاريخ ها را وارد مي کند، هدف SMART او کامل مي شود.

 

تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را تا 1000 نفر در سه ماهه اول سال 2022 افزايش دهيد. اين کار با بهينه سازي ليست فروشگاه برنامه ما و ايجاد کمپين هاي رسانه هاي اجتماعي هدفمند، که در فوريه 2022 اجرا مي شوند، در سه پلتفرم رسانه اجتماعي انجام مي شود: فيس بوک. ، توييتر و اينستاگرام. از آنجايي که تلفن همراه نقطه اصلي تبديل ما براي ثبت نام با مشتري پولي است، افزايش استفاده از برنامه ما در نهايت فروش را افزايش مي دهد.دانستن نحوه تعيين اهداف با استفاده از چارچوب SMART مي تواند به شما در تعيين و دستيابي به اهداف، مهم نيست که چقدر بزرگ يا کوچک باشد، کمک کند.

 

 

https://www.cplusplus.com/user/TahmiKain3/

https://devpost.com/tahmikain3

https://logopond.com/TahmiKain3/profile/533234/?filter=&page=

https://list.ly/tahmikain3/lists

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11141823

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1664955.page

https://independent.academia.edu/SkyBrady15

http://edu.fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:FelixbBin1

 

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 188 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:46

بهترين تعريف بازاريابي وابسته

منبع: JustLeaWP.com

 

کسب درآمد از شراکت با يک شرکت تجارت الکترونيک در کلاس جهاني

 

بازديدکنندگان را به BigCommerce معرفي کنيد و 200? از اولين پرداخت ماهانه مشتري يا 1500 دلار به ازاي هر مشتري سازماني را دريافت کنيد. امروز بپيونديد تا درآمد خود را با پلتفرم پيشرو تجارت الکترونيک افزايش دهيد.

 

کميسيون هاي پيشرو در صنعت

محتواي از پيش ساخته شده براي وب سايت شما

يک مدير حساب اختصاصي که بر موفقيت شما متمرکز است

امروز ملحق شو

 

بازاريابي وابسته چگونه کار مي کند؟

از آنجايي که بازاريابي وابسته با توزيع مسئوليت‌هاي بازاريابي و ايجاد محصول بين طرف‌ها کار مي‌کند، موفق مي‌شود از توانايي‌هاي افراد مختلف براي استراتژي بازاريابي مؤثرتر استفاده کند و در عين حال سهمي از سود را براي مشارکت‌کنندگان فراهم کند. براي ساخت اين اثر، سه طرف مختلف بايد درگير شوند:

 

فروشنده و سازندگان محصول.

وابسته يا تبليغ کننده.

مصرف کننده.

بياييد به رابطه پيچيده اين سه طرف بپردازيم تا از موفقيت بازاريابي وابسته اطمينان حاصل کنيم.

 

1. فروشنده و سازندگان محصول.

فروشنده، خواه يک کارآفرين انفرادي يا يک شرکت بزرگ، فروشنده، بازرگان، خالق محصول يا خرده‌فروشي است که محصولي براي عرضه به بازار دارد. اين محصول مي‌تواند يک شي فيزيکي، مانند کالاهاي خانگي، يا خدماتي مانند آموزش آرايش باشد.

 

فروشنده که به نام برند نيز شناخته مي‌شود، نيازي به مشارکت فعال در بازاريابي ندارد، اما ممکن است تبليغ‌کننده باشد و از تقسيم درآمد مرتبط با بازاريابي وابسته سود ببرد.

 

به عنوان مثال، فروشنده مي تواند يک تاجر تجارت الکترونيکي باشد که يک کسب و کار dropshipping را راه اندازي کرده و مي خواهد با پرداخت هزينه به وب سايت هاي وابسته براي تبليغ محصولات خود، به مخاطبان جديدي دست يابد. يا فروشنده مي تواند يک شرکت SaaS باشد که از شرکت هاي وابسته براي کمک به فروش نرم افزار بازاريابي آنها استفاده مي کند.

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

2. وابسته يا ناشر.

همچنين به عنوان ناشر شناخته مي شود، شرکت وابسته مي تواند يک فرد يا شرکتي باشد که محصول فروشنده را به شيوه اي جذاب براي مصرف کنندگان بالقوه بازاريابي مي کند. به عبارت ديگر، شرکت وابسته، محصول را تبليغ مي کند تا مصرف کنندگان را متقاعد کند که براي آنها ارزشمند يا مفيد است و آنها را متقاعد کند که محصول را خريداري کنند. اگر مصرف کننده در نهايت محصول را بخرد، شرکت وابسته بخشي از درآمد حاصل را دريافت مي کند.

 

شرکت‌هاي وابسته معمولاً مخاطبان بسيار خاصي دارند که براي آنها بازاريابي مي‌کنند و عموماً به علايق آن مخاطبان پايبند هستند. اين يک جايگاه مشخص يا نام تجاري شخصي ايجاد مي کند که به شرکت وابسته کمک مي کند تا مشترياني را جذب کند که به احتمال زياد در تبليغات عمل مي کنند.

3. مصرف کننده.

خواه مصرف کننده بداند يا نداند، آنها (و خريدهايشان) محرک هاي بازاريابي وابسته هستند. شرکت هاي وابسته اين محصولات را با آنها در رسانه هاي اجتماعي، وبلاگ ها و وب سايت ها به اشتراک مي گذارند.

 

هنگامي که مصرف کنندگان محصول را خريداري مي کنند، فروشنده و شرکت وابسته در سود تقسيم مي شوند. گاهي اوقات، شرکت وابسته تصميم مي گيرد با افشاي اينکه در ازاي فروش هايي که انجام مي دهد، کميسيون دريافت مي کند، با مصرف کننده روبرو شود. در مواقع ديگر ممکن است مصرف کننده کاملاً از زيرساخت بازاريابي وابسته پشت خريد خود غافل باشد.

 

در هر صورت، آنها به ندرت براي محصول خريداري شده از طريق بازاريابي وابسته هزينه بيشتري پرداخت مي کنند. سهم شرکت وابسته از سود در قيمت خرده فروشي لحاظ مي شود. مصرف کننده فرآيند خريد را تکميل مي کند و محصول را به طور معمول دريافت مي کند، بدون اينکه تحت تأثير سيستم بازاريابي وابسته که در آن بخش مهمي است، وارد شود.

 

بازاريابان وابسته چگونه حقوق مي گيرند؟

يک روش سريع و ارزان براي کسب درآمد بدون دردسر فروش واقعي يک محصول، بازاريابي وابسته براي کساني که به دنبال افزايش درآمد آنلاين خود هستند، جذابيت غيرقابل انکاري دارد. اما چگونه يک شرکت وابسته پس از پيوند دادن فروشنده به مصرف کننده پول دريافت مي کند؟

 

پاسخ مي تواند پيچيده شود.

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 319 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:30

آيا از مزايا و اثرات عالي خاکستر بر درخت گردو اطلاع داريد؟ آيا تابحال اقدام به استفاده از اين گونه نقويت کننده درخت براي افزايش بازدهي و عملکرد درخت گردو نموده آيد؟ تغذيه و کوددهي درخت گردو عامل اصلي رشد و ثمردهي درخت مي‌باشد که چندين راه براي تامين مواد مغذي موردنياز درخت وجود دارد.

 از جمله استفاده از کودهاي ارگانيک، شيميايي و همچنين استفاده از ماده حاصل از سوزاندن چوب براي درخت گردو؛ اينکه خاکستر تا چه ميزان مي‌تواند براي درخت گردو موثر باشد و داراي چه عناصر مغذي است، موضوع جذاب اين مقاله از اکين نهال مي‌باشد.

 خاکستر چه مواد مغذي مفيدي براي درخت دارد؟

خاکستر باقي مانده حاصل از سوختن چوب و گياهان علفي خشک شده مي‌باشد که مواد معدني فراواني را در خود جاي داده است. استفاده از خاکستر در زمان هاي گذشته جهت تقويت درخت گردو بسيار انجام مي‌گرفته و منجر به رشد بهتر درخت مي‌شده است زيرا افزودن آن به بستر رشد درخت گردو، روش فوق العاده جهت تامين عناصر پتاسيم، کلسيم و منيزيم به برنامه غذايي آنها مي‌باشد تا سبب درشتي محصول و جلوگيري از ترک خوردگي زودهنگام پوسته گردد.

خاکستر مقادير فراواني از عنصر پتاسيم و کلسيم را براي باردهي و توليد محصول ارگانيک درخت گردو در اختيار آنها قرار ميدهد و وجود اين دو ماده مغذي سبب کنترل پي اچ خاک درخت گردو ميشود. همچنين اين قابليت را دارد تا با سرعت بالا و نهايت قدرت جذب درخت گردد و اثرات آن را در مدت وکوتاه شاهد باشيد لذا استفاده ازاين ماده راه ايده آل جهت دستيابي به محصول ارگانيک و باکيفيت مي‌باشد.

مصرف خاکستر براي درخت گردو چه فوايدي دارد؟

افزودن خاکستر به خاک نه تنها مانع از هدر رفت چوب هاي خشک شده ميگردد، بلکه منبع غذايي مطلوبي براي درخت گردو جهت توليد ميوه و بزرگ شدن محصول را فراهم مي‌کند.

بالا بودن بيش از حد اسيديته خاک و پايين بودن آن هر دو مانع رشد درخت گردو بوده و حتي جذب بسياري از کودها را دچار مشکل مي‌کند. با استفاده از باقي مانده سوزاندن چوب،ميزان اسيديته خاک به سبب عنصر کلسيم موجود در آن تعديل خواهد شد.

خاکستر آفت کش طبيعي حاصل از سوزاندن چوب يا زغال سنگ مي‌باشد که شما باغداران را در از بين بردن سريع و راحت شپشک ها، شته ها حلزون و …بسيار ياري خواهد نمود.بدين منظور خاکستر را پاي درختان گردو بريزيد تا بسياري از آفات ريشه کن شوند.

استفاده از اين ماده مفيد سبب جريان يافتن بهتر اکسيژن در لايه هاي خاک شده و منجر به زندگي بهتر ميکروارگانيسم هاي مفيد خاک و تنفس ريشه خواهد شد.

استفاده از خاکستر راهکار هوشمندانه اي است که هر باغدار ميتواند انجام دهد تا بدون هزينه اضافي به غني سازي خاک و ثمردهي درختان گردو کمک نمايد.

  • استفاده از خاکستر پاي درخت، يکي از روش‌هايي است که به آن خواهيم پرداخت؛ اما به‌ طور کلي در ابتدا و قبل از کاشت درختان گردو، زمين مورد نظر بايد مورد بررسي قرار گيرد. درختان گردو براي آنکه بتوانند ميوه‌ هايي بزرگتر و مقوي‌ تر داشته باشند، بايد بتوانند مواد مغذي بسياري را از خاک دريافت نمايند. پس در هنگام بررسي خاک علاوه بر آنکه به طور گسترده بايد مواد مغذي را پخش نمود، بايد چاله‌هايي نيز آماده کرد و کود و مواد مغذي را براي درختان در آنجا ذخيره کرد.

زمان استفاده از ماده تقويتي حاصل از چوب

درخت گردو به سه دسته عنصر پر مصرف اوليه پتاسيم، نيتروژن و فسفر نياز دارد همچنين کلسيم نيز براي پر شدن بهتر مغز گردو بسيار موثر مي‌باشد. خاکستر چوب مقدار بالايي پتاسيم را در اختيار سلول هاي درخت گردو و خاک قرار ميدهد و نه تنها در درشتي محصول و بهبود کيفيت گردو دخيل است، بلکه سيستم ايمني درخت را نيز در برابر آفات و استرس هاي محيطي افزايش ميدهد.

بهترين زمان استفاده از خاکستر در فصل حيات بخش بهار و پيش از رشد گردوها مي‌باشد تا مواد غذايي کافي براي تشکيل ميوه در اختيار درخت قرار گيرد زيرا توليد ميوه هاي مقوي و پر خاصيت با ويژگي بازار پسندي بالا در گرو تغذيه مناسب و به موقع درختان گردو مي‌باشد.

توصيه اکين نهال

سعي کنيد اين ماده را زماني به خاک بيفزاييد که زمين خشک باشد لذا از افزودن خاکستر در روزهاي باراني، حين وزش باد و وجود رطوبت در هوا خودداري کنيد. همچنين اگر براي مقابله با آفات قصد داريد از اين ماده استفاده نماييد، پس از بارش باران دوباره بخش بيمار را با اين ماده تيمار نماييد.

نکات مهم کوددهي درخت گردو

اگر خواهان تنومند شدن درخت گردو، باردهي سالانه فراوان و تضمين کيفيت محصول خود هستيد، تنها به کوددهي درخت گردو با خاکستر اکتفا نکنيد زيرا از يک سو کيفيت خاکستر و مرغوبيت آن بر ميزان عناصر غذايي تاثير گذار مي‌باشد و نميتوان هر منبعي را منبع مطمئني جهت تغذيه درخت گردو به شمار آورد.

هم چنين باغات گردو براي سر پا ماندن و بر اساس ذات خود درخت به شدت نيازمند رسيدگي ها و کوددهي منظم هستند تا هرگز دچار سال آوري نشوند. از اين رو با مشاوره گرفتن از کارشناسان اکين نهال نوع کودهاي لازم و مقدار آن را براي باغات خود تهيه نماييد و تنها به کوددهي با خاکستر اکتفا نکنيد.

نحوه تهيه کود از چوب

براي تهيه خاکستر چوب بهتر است از درختان بلوط يا راش استفاده نماييد زيرا داراي چوب سخت و سرشار از مواد مغذي مي‌باشند. همچنين براي تهيه خاکستر ميتوانيد برگ هاي خشک، تعدادي از گياهان علفي خشک و حتي پوست تنه را نيز به کار گيرد زيرا پوست عناصر غذايي زيادي در خود جاي داده است.

پس از سوزاندن موارد بالا صبر کنيد تا سرد شده و سپس آنها را در ظروف مناسب فلزي جمع آوري و نگهداري کنيد.حين جمع آوري خاکستر مراقب چشم و دستان خود باشيد و بهتر است از دستکش و ماسک نيز استفاده کنيد و اگر باد ميوزد عينک به چشمان خود بزنيد زيرا اين مواد به شدن قليايي بوده و ورود آنها به بدن سبب تحريک پوست و اعضا خواهد شد.

 

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 224 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:45

يعد النظام الغذائي أحد الأسباب الرئيسية التي تجعل الرجال يشعرون بالتعب والخمول أثناء النهار ، حيث يجب على الرجال استخدام بعض الطعام لتزويدهم بالطاقة وزيادة طاقتهم.

 

غذاء مفيد ومنشط للرجال

 

لقد تجاوزنا جميعًا الأيام التي نستيقظ فيها في الصباح نشعر بالخمول والخمول. على الرغم من أن هذا قد يكون بسبب عوامل مثل الوراثة والشيخوخة ، إلا أن النظام الغذائي هو بالتأكيد أحد العوامل الفعالة.

 

يلعب النظام الغذائي دورًا مهمًا في طاقتك اليومية. يستهلك العديد من الرجال مجموعة متنوعة من الأطعمة التي تجعلهم يفقدون الطاقة ويضطرون في النهاية إلى اللجوء إلى القهوة ومشروبات الطاقة ، ولكن مع ذلك ، لتغيير نظامهم الغذائي ، يجب عليهم التخلي عن مشروبات الطاقة.

 

الكربوهيدرات المعقدة ، مثل الحبوب الكاملة ، هي المصدر الرئيسي للطاقة في الجسم. سيساعدك تجنب الأطعمة التي تحتوي على نسبة عالية من السكر في الدم وتناول الأطعمة منخفضة نسبة السكر في الدم مثل الحبوب الكاملة على البقاء نشيطًا طوال اليوم ، كما أن تناول الفواكه والخضروات والبروتين مهم أيضًا لتحسين قوة ودعم جهاز المناعة.

يجب على الرجال تناول هذه الأطعمة لزيادة طاقتهم

 

لأن الرجال مشغولون طوال اليوم ويحتاجون إلى الكثير من الطاقة ، فإن تغيير نظامهم الغذائي سيساعد في تحسين مستويات الطاقة لديهم ، ولكن في بعض الأحيان قد يكون من الصعب ممارسة واتباع نظام غذائي صحي. لحسن الحظ ، في استمرار هذا القسم من Namnak ، واستجابة لطلب بعضكم ، تم تقديم مستخدمي الأطعمة الصحية التي يمكنك تضمينها بسهولة في نظامك الغذائي وحتى زوجتك لزيادة طاقتك وقضاء يومك أكثر انتعاشًا .

مكونات غنية بفيتامين د:

 

يعد التعرض لأشعة الشمس والسلمون والرنجة والسردين وزيت كبد الحوت والتونة المعلبة والروبيان وصفار البيض والفطر وحليب البقر وحليب الصويا وعصير البرتقال والحبوب ودقيق الشوفان مصادر جيدة لفيتامين د لتوفير الفيتامينات التي يحتاجها جسمك.

 

فيتامين د ضروري لصحة الهيكل العظمي والهيكل العظمي. الأشخاص الذين يعانون من نقص فيتامين (د) هم أكثر عرضة للإصابة بنوبة قلبية ، وأحيانًا تصل إلى 80?.

 

احصل على فيتامين د

الأطعمة التي تحتوي على المغنيسيوم:

 

المغنيسيوم معدن مهم يعاني الكثير من الناس من نقص فيه. أظهرت الدراسات أن الرجال عادة ما يعانون من نقص في المغنيسيوم ولا يتلقون سوى 80? من 400 ملغ من المغنيسيوم اللازم لهم يوميًا. لحسن الحظ ، هناك العديد من الأطعمة اللذيذة الغنية بالمغنيسيوم والتي تلبي حاجة الجسم للمغنيسيوم. البقوليات والشوكولاتة الداكنة والمكسرات والخضروات الورقية وغيرها من المصادر الغنية بالمغنيسيوم.

الأطعمة الغنية بفيتامين ب 12:

 

فيتامين ب 12 أو كوبالامين فيتامين حساس ومهم للجسم يشارك في إنتاج خلايا الدم الحمراء ويساعد على بناء واستقرار الحمض النووي. بعض الأدوية ، مثل الأدوية المضادة للسكري ، تمنع امتصاص هذا الفيتامين. يوجد هذا الفيتامين في الأطعمة مثل الحبوب الكاملة والأسماك واللحوم الحمراء والدواجن والبيض ومنتجات الألبان مثل الحليب والزبادي و ..

 

استهلاك الأسماك

الأطعمة الغنية بالبوتاسيوم:

 

لا يجب أن يكون الحصول على التغذية السليمة من خلال نظامك الغذائي أمرًا معقدًا. وجد الأطباء أن الرجال يستهلكون 60 إلى 70 في المائة فقط من احتياجاتهم اليومية من البوتاسيوم ، والتي تبلغ حوالي 4700 ملليجرام. يحتوي الموز على 400 مجم ونصف أفوكادو يحتوي على 500 مجم من البوتاسيوم. السبانخ المطبوخ والبروكلي المطبوخ والبطاطا والبطاطا الحلوة والفطر والبازلاء وغيرها من المصادر الغذائية الغنية بالبوتاسيوم.

الأطعمة التي تحتوي على اليود:

 

اليود معدن أساسي للجسم وضروري لوظيفة الغدة الدرقية المناسبة. الغدة الدرقية هي المسؤولة عن التحكم في النمو والتمثيل الغذائي. يمكن أن يسبب نقص اليود أعراضًا مثل التعب الشديد ، وارتفاع الكوليسترول ، والخمول ، والاكتئاب ، وتضخم الغدة الدرقية. أفضل طريقة للحصول على اليود هي زيادة تناول الحليب أو الأسماك. يمكن أن يكون تناول البيض والزبادي مفيدًا جدًا أيضًا.

 

استهلاك البيض

دقيق الشوفان أو دقيق الشوفان:

 

دقيق الشوفان هو أحد أفضل مصادر الحبوب الكاملة التي يمكنك تناولها في الصباح. استهلاك دقيق الشوفان ، بشرط عدم استخدام أي مواد مضافة ، يوفر جرعة صحية من الكربوهيدرات والبروتين ، كما أنه غني بالفيتامينات والمعادن التي تساعد في التمثيل الغذائي وإنتاج الطاقة.

ماء :

 

إذا كنت ترغب في تعزيز وظيفتك الجسدية والعقلية ، فأنت بحاجة إلى التأكد من أن جسمك رطب. تعتبر ممارسة النشاط البدني أمرًا مهمًا للغاية لأن جسمك يحتاج إلى الكثير من الماء. حاول اصطحاب زجاجة ماء معك طوال اليوم واشربها كلما شعرت بالعطش.

زبادي :

 

الزبادي هو وجبة خفيفة سريعة وممتازة وغني بالبروتينات والبروبيوتيك. يحتوي الزبادي على اللاكتوز (سكر في الحليب) والذي يتحول إلى طاقة. يتسبب هذا البروتين في زيادة الطاقة التي يسببها اللاكتوز لفترة طويلة.

الكينوا:

 

الكينوا طعام رائع حقًا لأنه يوفر بروتينًا نباتيًا كاملاً. وهي أيضًا كربوهيدرات معقدة مليئة بالألياف والكالسيوم والحديد والمغنيسيوم والبوتاسيوم. الكينوا مصدر صحي للبروتين يجب أن يتناوله كل فرد في نظامه الغذائي.

المكسرات:

 

اللوز والكاجو والجوز كلها أمثلة على المكسرات ، وإذا كنت قد قرأت عن المرطبات من قبل ، فهي تحتوي على الدهون الصحية والألياف والبروتين ومضادات الأكسدة والفيتامينات والمعادن. وخاصة اللوز الغني بالمغنيسيوم والمطلوب لوظيفة العضلات. تشير الدراسات إلى أن الأشخاص الذين يعانون من نقص المغنيسيوم يتعبون بسرعة.

 

أكل المكسرات

حمص:

 

حمص يصنع من البازلاء وبعض المضافات. الحمص صحي للغاية وغني بالبروتينات والكربوهيدرات الصحية والدهون الصحية. توفر هذه المغذيات الطاقة لفترة طويلة لأن البروتينات والدهون الموجودة فيها ، مثل الكربوهيدرات ، هي مصدر للطاقة.

الحمضيات:

 

تشمل هذه الفاكهة البرتقال والليمون والجريب فروت ، وهي غنية بفيتامين سي ومفيدة لمستويات الطاقة. الأشخاص الذين يعانون من نقص فيتامين سي يتعبون بسرعة. يساعد هذا الفيتامين الجسم أيضًا على إنتاج الأحماض الأمينية التي تنتج مواد كيميائية تنظم طاقة الجسم.

 

جريب فروت

بطاطا حلوة :

 

البطاطا الحلوة هي نشاء غني بالكربوهيدرات المعقدة. الكربوهيدرات المعقدة مصدر جيد للطاقة. إنها سلاسل سكر يمكن تحويلها بسهولة إلى طاقة عندما يهضمها الجسم ، لذلك تمنحك البطاطس الطاقة على المدى الطويل كما تجعلك تشعر بالشبع.

كرنب :

 

الملفوف غذاء نباتي رائع وغني بالفيتامينات والمعادن المفيدة للحفاظ على الطاقة ، كما أنه غني بالكالسيوم ويعزز نمو العظام والألياف الموجودة فيه تساعد على الهضم.

نصائح النظام الغذائي الرجالي الأخرى التي تمنحك الطاقة

تناول وجبة الإفطار دائمًا:

 

يتجاهل الكثير من الناس وجبة الإفطار لأنهم يدعون أنه ليس لديهم الوقت الكافي لتناولها أو أن بعض الناس لا يشعرون بالجوع في الصباح ويتناولون الغداء مبكرًا بدلاً من ذلك. ومع ذلك ، فقد ثبت أن تناول وجبة فطور صحية يقلل من الرغبة الشديدة في تناول الغداء وإعداد وجبات خفيفة صحية. إن تناول وجبة فطور غنية بالبروتينات والكربوهيدرات المعقدة يعزز عملية التمثيل الغذائي في الجسم ، ويحسن وظائفك العقلية في الصباح ، ويسمح لعقلك بحرق المزيد من السعرات الحرارية على مدار اليوم.

تناول وجبة خفيفة صغيرة في كثير من الأحيان:

 

يميل بعض الناس عادة إلى أخذ قيلولة بعد الغداء. هذا لأنك تستهلك الكثير من الكربوهيدرات والدهون والسكريات. كلما تناولت هذه الأطعمة أكثر ، زادت صعوبة هضمها ويجب على الجسم أن يعمل بجدية أكبر ليعمل بشكل صحيح. يرسل دماغك إشارات إلى الجسم للإبطاء والشعور بالخمول والتعب عند هضم الأطعمة الثقيلة والثقيلة. سيسمح تناول وجبة خفيفة لجسمك بهضم الطاقة بشكل صحيح والحفاظ على طاقتك طوال اليوم.

 

لذا ، إذا كنت تشعر بالتعب مؤخرًا ، فقد يكون تغيير نظامك الغذائي هو الطريقة الأسهل والأكثر فاعلية للشعور بالتحسن. بالإضافة إلى مزيج الأطعمة الصحية المذكورة أعلاه ، فإن تناول وجبات خفيفة وتناول وجبة الإفطار سيكونان بداية جيدة لك وسيوفران طاقة مستدامة لمواصلة اليوم.

 

منبع :

https://anieh.com/category/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%d8%a9/

http://gg.gg/xp4ho

 

https://bit.ly/3rb5AmT

 

https://sketchfab.com/JuanStewart4

https://www.allnumis.com/user/profile/juanstewart4

https://list.ly/juanstewart4/

https://gab.com/JuanStewart4

https://www.ulule.com/juanstewart4/#/projects/followed

https://justpaste.it/5o493

https://slides.com/juanstewart4

https://www.goodreads.com/user/show/146498728-juan

https://www.yelp.ca/user_details?userid=IxeDRR0Mrye4cYmkyYLdHg

https://www.cplusplus.com/user/JuanStewart4/

https://www.openstreetmap.org/user/JuanStewart4

 

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 156 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:31

WDR چيست و تفاوت آن با DWDR و True WDR چيست؟

حتما در کاتالوگ دوربين هاي مداربسته به واژه WDR برخورد کرده ايد و براتون سوال شده WDR چيست؟ WDR در دوربين مداربسته مخفف عبارت Wide Dynamic Range، به معني بازه ي ديناميکي بالا است. استفاده از تکنولوژي WDR، زماني اهميت پيدا مي کند که سوژه در محيطي کم نور، در کنار فضايي بسيار روشن قرار مي گيرد. هنگامي که بخشي از عکس بسيار روشن و بخش ديگر آن فوق العاده تاريک باشد، جزئيات در آن به خوبي ديده نمي شود و ممکن است سوژه کاملا تاريک شود. از اين رو تکنولوژي WDR به ما در تشخيص بهتر جزئيات تصوير کمک مي کند و سبب ايجاد تعادل نور در محيط هاي روشن و تيره مي شود. در ادامه مي خوانيد:

 

WDR در دوربين مداربسته چگونه عمل مي کند؟

 

 

دوربيني با تکنولوژي WDR از دو چيپِ پردازشِ تصوير تشکيل شده است. چيپ اول با سرعت شاتر بالا، وظيفه ثبت جزئيات فضاي پر نور تصاوير را به عهده دارد. چيپ دوم، با سرعت شاتر پايين تر، جزئيات تصوير محيط هاي کم نور را پردازش مي کند.

به اين ترتيب به طور همزمان، از يک منطقه مي توان دو فريم دريافت کرد. از ترکيب اين دو فريم توسط پردازشگر، تصويري با نور يکنواخت ثبت مي شود و جزئيات در تصوير به دست آمده در هر دو زمينه ي تاريک و روشن نمايش داده مي شود.

واحد اندازهگيري WDR دسي بل (db) هست. هر چه اين عدد بزرگتر باشد کيفيت تصوير آن دوربين بهتر خواهد بود. به عنوان مثال 113db از 56db بهتر است.

 

DWDR در دوربين مداربسته چيست؟

به دليل تجهيزات سخت افزاري تکنولوژي WDR در دوربين مداربسته، قيمت دوربين هايي که داراي اين قابليت هستند نسبت به دوربين هاي معمولي گران تر است. از اين رو شرکت هاي فعال در حوزه دوربين مداربسته از جمله هايک ويژن تلاش کردند بدون تجهيزات سخت افزار و با کمک نرم افزار و پردازش تصاوير از قابليت WDR در تصاوير استفاده کنند.

از اين رو تکنولوژي نرم افزاري DWDR را معرفي کردند. DWDR مخفف Digital Wide Dynamic Range است. در اين روش، تصاوير با طيف هاي گسترده نوري، به صورت نرم افزاري و بدون نياز به دو چيپ تصوير، پردازش مي شوند.  به همين دليل، تاثير آن بسيار ناچيز است و تفاوت بسياري با WDR دارد.

 

 

 

تفاوتWDR و True WDR و DWDR چيست؟

 

به طور کلي در حال حاضر دو نوع WDR در دسترس است. WDR حقيقي يا همان True WDR و WDR ديجيتال يا همان DWDR. 

عموما تصور مي شود Digital WDR چون ديجيتال است داراي WDR بهتري است. در حالي که در DWDR براي جبران کمبود نور از طريق نرم افزار عمل مي کند و جزييات خوبي را به نمايش نمي گذارد. در حالي که در دوربين هايي با قابليت WDR، سخت افزارهايي تعبيه شده است که با تکنيک سرعت شاتر و دو تصوير کار مي کند.

به همين دليل در بازار به WDR سخت افزاري  WDR حقيقي يا واقعي گفته مي شود. در هر حال True WDR از DWDR عملکرد بسيار بهتر و متفاوت تري دارد.

 

به عنوان مثال تفاوت بين فناوري WDR حقيقي با DWDR مانند تفاوت بين زوم ديجيتال و زوم اپتيکال است. زوم اپتيکال بزرگنمايي تصاوير را بدون کاهش کيفيت ارايه مي دهد. در حالي که  زوم ديجيتال بزرگنمايي را با افت کيفيت ارايه مي دهد. کيفيت تصوير DWDR نيز تفاوت بسيار کمي با تصوير اصلي دارد. اما در مجموع وجود آن در دوربين بهتر از نبودنش است.

 

 

 

قابليت HLC چيست ؟

 

HLC در دوربين مداربسته مخفف کلمه High Light Compensation است. تکنولوژي HLC دوربين مداربسته باعث کاهش نقطه هاي پر نوري مي شوند که در تصوير هستند.

به عنوان مثال نور چراغ هاي ماشين را کاهش مي دهد. در اين صورت با کاهش نور و قابليت HLC هم مي توانيد پلاک خودرو را بخوانيد و هم جزييات ماشين را بهتر ببينيد.

 

 

تفاوت قابليت WDR,  HLC و BLC چيست؟

BLC مخفف Backing Compensation مي باشد. BLC در دوربين مداربسته عملکرد مشابه WDR دارد. اين دو قابليت باعث جبران نور پس زمينه مي شوند. اما تفاوت WDR با BLC در نوع تکنولوژي استفاده شده در اين قابليت هاست. تکنولوژي BLC برخلاف WDR نرم افزاري است و تا حدودي جسم را از تيرگي خارج مي کند و بهبود مي بخشد. از اين رو BLC از WDR ضعيف تر است. در واقع قابليت BLC با روشن کردن سوژه مورد نظر ممکن باعث شود جزئيات در پس زمينه از بين برود. اما در WDR هم سوژه روشن مي شود و هم اينکه جزئيات پس زمينه حفظ خواهد شد.

 

 

 

قابليت HLC همانطور که قبلا گفتيم به منظور جبران نور شديد است. HLC از کور شدن دوربين به دليل نور شديد اتومبيل در شب جلوگيري مي کند. در حالي که قابليت BLC و WDR به منظور جبران نور پس زمينه طراحي شده اند. بنابراين تکنولوژي BLC و WDR کمک مي کنند زماني که سوژه در مقابل يک منبع نور شديد مثلا پنجره يا درب قرار دارد سياه ديده نشود. بنابراين مي توانيم بگوييم عملکرد HLC با WDR و BLC کاملا فرق دارد. اما تمامي قابليت هاي گفته شده به بهبود کيفيت تصوير و جزئيات کمک خواهد کرد.

 

 

 

 

دوربين مداربسته مناسب براي آب و هواي برفي

در مناطق سردسير که دايما آب و هواي برفي دارند بايد در انتخاب دوربين مداربسته دقت لازم را کرد. زيرا ممکن است بعد از بارش برف، تابش نور آفتاب بر روي برف مانند آينه عمل کرده و نور خورشيد را چند برابر کند. از اين رو در صورتي که دوربين داراي قابليت WDR و HLC نباشد حتما در ضبط تصاوير و جزئيات با مشکل روبرو خواهيد شد.

 

 

 

قابليت WDR يا بازه دايناميکي براي چه مکان هايي ضروري است؟

  • دربهايي که به سمت محيط هاي بيروني پر نور هستند
  • پارکينگ هايي که به سمت نور هستند در حاليکه محيط داخلي بسيار کم نور است
  • اتاق هايي که داراي پنجره هاي به سمت نور مي باشند

 

 

 

بازه دايناميک دوربين هاي WDR چقدر است؟

واحد اندازهگيري بازه دايناميکي دوربين مداربسته يا همان Wide Dynamic Range دسي بل “db” است. دوربين هاي معمولي داراي بازه دايناميکي حدود 50db هستند. بنابراين هر دوربيني که داراي بازه دايناميکي بيش از 50db باشد مي توان گفت داراي قابليت wdr است.

چشم انسان حدودا داراي بازه دايناميکي 160db است. پس هر چه ميزان WDR دوربين مداربسته به اين بازه نزديک تر باشد، قابليت آن دوربين در تعديل نور و نشان دادن جزئيات بهتر است.

 

نتيجه گيري

حال که متوجه شديد wdr چيست بايد به اين نکته اشاره نمود که با وجود اينکه روزانه شاهد پيشرفت هاي زيادي در زمينه دوربين هاي مداربسته هستيم. اما شرکت هاي توليدکننده دوربين مداربسته از جمله هايک ويژن همواره توصيه مي کنند براي بهترين عملکرد دوربين هاي مداربسته، در هنگام نصب، دوربين ها را در معرض منبع نور شديد مثل خورشيد يا چراغ هاي اتومبيل قرار ندهيد. بنابراين هنگام نصب بايد زاويه دوربين را به گونه اي تنظيم کرد تا از تابش مستقيم نور يا انعکاس نور به آن تا حد ممکن جلوگيري شود.

  1. https://hiktejarat.com/product-category/brand/next/
  1. https://hiktejarat.com/product/ds-2ce16h1t-it3ze/
  1. https://hiktejarat.com/تجهيزات-حفاظتي-در-فرودگاه-ها/
  1. https://hiktejarat.com/product/td-3108b1-8p/

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 189 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:41

انواع کابل HDMI در دوربين مداربسته

در دستگاه هاي صوتي و تصويري انتقال صدا و تصوير بين دستگاه گيرنده و فرستنده توسط ادوات و تجهيزات هاي مختلفي انجام مي شود. توسعه دهندگان اين سيستم ها همواره در تلاشند تا آسان ترين و بهترين راه حل را به کاربران ارائه دهند. دوربين هايک ويژن نيز از اين قاعده مستثني نيستند. يکي از تکنولوژي هايي که در اين زمينه ابداع گرديد تکنولوژي کابل HDMI (High-Definition Multimedia Interface  است که به معني رابط چندرسانه‌اي است. اين نوع از کابل ها توانايي انتقال همزمان صدا و تصوير را با کيفيت بالا دارند که در سيستم هاي مداربسته نيز مورد استفاده قرار مي گيرند. دستگاه هاي DVR که در حال حاضر در بازار موجود اند معمولا داراي پورت هاي مختلفي از جمله VGA ،LAN ،HDMI و … هستند. استفاده از کابل هاي HDMI بسيار آسان بوده به همين دليل از محبوبيت بيشتري در تجهيزات دوربين هاي مدار بسته برخوردار اند. کابل HDMI در دوربين مداربسته در انواع مختلفي توليد و ارائه مي گردد که در ادامه به معرفي برخي از آنها مي پردازيم اما ابتدا لازم است به دو نکته بسيار مهم توجه نماييد:

 

1. نوع خروجي/ورودي در مانيتور و DVR : در زمان انتخاب کابل HDMI بايد به نوع خروجي و کيفيت دستگاه DVR هايک ويژن و همچنين توانايي و کيفيت پخش مانيتور توجه نمود. زيرا بسياري از نمايشگر ها توانايي پخش تصاويري با کيفيتي برابر با 720P و يا 1MP را دارا هستند در حاليکه برخي از دستگاه هاي DVR مي توانند تصاويري FULLHD ارئه دهند. لذا بهتر است قبل از اتصال، تنظيمات خروجي HDMI در  DVR را کنترل نمود.

 

2. قدرت انتقال کابل و فاصله بين  DVR و نمايشگر : کابل هاي HDMI در اندازه هاي مختلفي در بازار يافت مي گردند و از اين نظر محدوديتي نداشته چنانکه حتي با طول 40 متر نيز در بازار عرضه ي شوند. اما استفاده از کابل هاي با طول 5 متر در سيستم هاي مداربسته رايج تر است. مي توان گفت کيفيت و توانايي انتقال تصوير و صدا در کابل HDMI تا حدود زيادي با متريال بکار رفته، طول، و ضخامت آن رابطه مستقيم دارد. در نصب يک سيتم مداربسته مي توان از تقويت کننده سيگنال HDMI در صورت استفاده از کابل هاي بلند استفاده نمود.

 

https://tiamcctv.com/کنترل-ورودي-در-مقابل-کنترل-دسترسي/

https://tiamcctv.com/product/td-7420as1d-ir1/

https://tiamcctv.com/product/td-9541e3d-pe-ar2/

https://tiamcctv.com/product-category/security-alarm/

 

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 194 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:30

ورم لثه بعد از ایمپلنت

 

قطعا پر کردن جای خالی دندان ها می تواند زیبایی چهره فرد را افزایش دهد. با کاشت دندان به روش ایمپلنت می توانید عملکرد و و زیبایی یک دندان طبیعی را برای خود به ارمغان بیاورید.

به گزارش خبرگزاری موج، قطعا پر کردن جای خالی دندان ها می تواند زیبایی چهره فرد را افزایش دهد. با کاشت دندان به روش ایمپلنت می توانید عملکرد و و زیبایی یک دندان طبیعی را برای خود به ارمغان بیاورید. البته این روش نیز دارای کمی عوارض و ریسک نیز هست که بهتر است پیش از اقدام به کاشت ایمپلنت دندان با این موارد آشنا شده باشید.

عوارضی که ممکن است پیش بیاید کوتاه مدت و بلند مدت است. مطالعاتی که انجام شده است نشان داده است 95 درصد از بیماران با موفقیت و بدون هیچ گونه عوارض ایمپلنت دندان را انجام داده اند و لبخندی رضایت آمیز مراکز ایمپلنت را ترک کرده اند.

عمر مفید این روش حدود 25 تا 30 سال است که هستند بیمارانی که بیش از این مدت هم از ایمپلنت دندان استفاده کرده اند و رضایت کافی داشتند. همه این عوارض و ماندگاری پس از سلامت عمومی بدن بیمار به میزان مراقبت فرد بستگی دارد.

مهم ترین مزیتی که این روش نسبت به روش های مشابه خود دارد این است که عملکرد آن می توانند دقیقا مانند دندان طبیعی باشد و همین باعث شده است از بروز برخی مشکلات مانند مشکلاتی در تکلم و جویدن غذا دیگر در این روش حذف شده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برند های ایمپلنت دندان و هزینه آن می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان در تجریش

علت تورم بعد از کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

اینکه بعد از کاشت ایمپلنت دندان حدودا 3 الی 5 روز تورم داشته باشید طبیعی است. این تورم ممکن است در این مدت به همراه کمی درد و احساس ناراحتی باشد که کاملا طبیعی است. در صورتی این درد باعث آزار و اذیت شما شد می توانید با مشورت و تجویز پزشک از مسکن هایی که مجاز هستید استفاده نمائید.

البته دو دسته از بیماران در این نوع کاشت احساس درد و ناراحتی بیشتری خواهند داشت: اولی افرادی که به صورت همزمان دندان های خود را کشیده  و بلافاصله کاشت ایمپلنت انجام دهند. دوم آن دسته از بیمارانی که انتهای ریشه دندان هایشان دارای کمی عفونت باشد.

در این دو صورت ممکن است باعث ورم لثه بعد از ایمپلنت، علت آبسه لثه بعد از ایمپلنت، سوزش لثه بعد از ایمپلنت و یا خارش لثه بعد از ایمپلنت شوند. این موارد رایج ترین عوارضی است که این دسته از افراد با آن روبرو می شوند.

اغلب بیماران تصور می کنند دلیل ورم لثه بعد از ایمپلنت تنها به خاطر عفونتی است که بعد از انجام ایمپلنت به وجود آمده است اما این تصور کاملا غلط است. زیرا عفونت بعد از انجام جراحی بسیار نادر است و روش هایی وجود دارد که می توان با استفاده از آن از بروز عفونت  لثه جلوگیری نمود. اغلب ورم لثه بعد از ایمپلنت دندان به دلیل برش و شکافی است که بر روی لثه باید برای کاشت ایمپلنت ایجاد شود. زمانی که برش و شکاف لثه انجام می شود بافتینرم لثه با خونریزی روبرو می شود و همین باعث ایجاد کمی ورم و کبودی در ناحیه جراحی می شود.

عوارض و نشانه های بیماری لثه بعد از کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

از نشانه ها و عوارض کوتاه مدت لثه پس از ایمپلنت دندان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ایجاد خونریزی لثه
  • بروز عفونت لثه که به صورت نادر رخ می دهد.
  • بروز التهاب لثه
  • بیرون آمدن بیش از حد دندان در اثر تحلیل لثه
  • ایجاد فاصله ایجاد شده بین دندان و لثه
  • بروز بوی بد دهان

ایجاد مزه بد دهان

هر یک از علائم بالا را که مشاهده کردید بهتر است بلافاصلهبه پزشک معالج خود مراجعه کنید تا قبل از ایجاد مشکلی اساسی عوارض پیش آمده درمان شود. در صورتی که این نشانه ها کوتاه مدت باشد با دارو درمان می شود. اما اگر بیماری برای شما پیش آمده باشد نیاز به درمان اساسی است تا ایمپلنت شما را پس نزند و مشکلی برای شما پیش نیاید.

ورم لثه بعد از ایمپلنت را چگونه کاهش دهیم؟

پیش از آنکه به بررسی این بخش بپردازیم بهتر است بدانید با استفاده از کاشت ایمپلنت دیجیتال می توان این درد، تورم  و کبودی پس از کاشت را بسیار کاهش داد. اما در صورتی که ایمپلنت سنتی انجام بدهید میزان خونریزی، تورم و تغییر رنگ لثه بعد از ایمپلنت کمی بیشتر است و البته طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد. روش هایی وجود دارد که می توان با استفاده از آن میزان تورم پس از کاشت را کاهش داد.

کاهش درد ایمپلنت

شاید این برای شما سوال باید که برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟ یکی از رایج ترین راه حل هایی که می توان از آن برای کاهش دادن تورم لثه بعد از جراحی کاشت ایمپلنت انجام داد استفاده از کمپرس یخ است. بهتر است حداقل تا سه روز بععد از جراحی کاشت ایمپلنت از قرار دادن کمپرس یخ بر روی ناحیه ایمپلنت شده استفاده کنید.

 بهتر است غذاهایی که سفت هستند و ممکن است به ناحیه جراحی فشار زیادی وارد کنند را استفاده نکنید تا کمی این تورم کاهش پیدا کند. تا چند روز از مواد غذایی نرم و آب دار استفاده نمائید. البته میزان داغ بودن این مواد غذایی نیز می تواند تاثیر منفی بر ورم لثه شما بگذارد. روش های دیگری هم هستند که با استفاده از آن می توان التهاب و ورم لثه را کاهش داد. این راه حل ها عبارتند از:

بهتر است از خمیر دندان هایی که ضد باکتری هستند به صورت روزانه دو مرتبه استفاده نمائید تا بلکه کمی از تورم و التهاب این ناحیه کاهش یابد.

با استفاده از قرقره کردن آب نمک و یا استفاده از دهانشویه از تجمع پلاک در ناحیه جراحی و بروز عفونت جلوگیری کنید.

بهتر است در طول روز حداقل 2 مرتبه از ژل های دهانی استفاده نمائید.

با استفاده از سرنگ های مخصوص ژل دهانی را باید زیر ایمپلنت خود تزریق کنید تا ورم های بعد از کاشت کاهش یابد.

راه های تشخیص ورم لثه بعد از کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

در صورتی که کاشت ایمپلنت دندان داشته اید  و دچار ورم لثه شده اید باید بدانید نشانه ها علائم آن تقریبا شبیه به بیماری های لثه ای است . در صورتی که به موارد زیر ابتلا شدید بهتر است بلافاصله با پزشک مشورت کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. این نشانه ها عبارتند از:

در حین مسواک زدن لثه شما دچار خونریزی شود.

دچار خارش لثه بعد از ایمپلنت دندان شده باشید.

کمی احساس سوزش لثه بعد از ایمپلنت داشته باشید.

احساس درد در ناحیه اطراف جراحی کاشت ایمپلنت دندان داشته باشید.

هنگام غذا خوردن ایمپلنت شما کمی دچار لقی و جابه جایی شود.

احساس مزه بد در دهان خود داشته باشید.

دچار سفید شدن لثه بعد از ایمپلنت و یا تغییر رنگ لثه  بعد از ایمپلنت دندان شوید.

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 161 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:30

تبليغات در فيليمو يا آپارات؟ – کدام بستر مناسب تر است؟

تبليغات در فيليمو يا آپارات؟ ويديو، شکلي از محتوا است که از هم‌نشيني معني‌دار صدا، تصوير و حرکت شکل گرفته است. تاثيري که ويديو روي ذهن مخاطب مي‌گذارد بسيار عميق‌تر از ديگر فرمت‌هاي محتوايي است. چون تعداد بيشتري از حواس پنج‌گانه انسان را به طور همزمان با خود درگير مي‌کند. همين موضوع باعث مي‌شود که پيام نهفته در قلب محتوا به طور مستقيم به ذهن کاربر نفوذ کند و چه بسا او را به سمت اکشن مورد نظر تبليغ، مثلا نصب اپليکيشن يا خريد يک محصول سوق دهد. با ما همراه باشيد.

تبليغات ويديويي در ايران

در ايران از اوايل سال ????، صحبت هايي از نسل جديد تبليغات اينترنتي مطرح شد . اما به دليل مشکلات موجود در بستر اينترنت و کمبود سرعت،  فقط در حد حرف باقي ماند و به آينده موکول شد. پس از بهبود نسبي کيفيت و سرعت اينترنت کشور وگسترش سايت هاي ويديو محور و … دوباره از تبليغات ويديويي صحبت شد. شرکت هاي تبليغاتي به دنبال اجرايي کردن همان ايده هاي گذشته برآمدند که قبلا توانايي انجام آن را نداشتند. آنها علاوه بر تغيراتي در ايده هاي گذشته خود بصورت تخصصي تر و حرفه اي تر وارد اين عرصه شدند .

آژانس تبليغات ويديويي

در اوايل سال ???? اين شاخه از تبليغات به خوبي در وب سايت هاي فارسي گسترش پيدا کرد و توانست به جامعه اي مستقل براي تبليغات اينترنتي تبديل شود. در ابتدا تبليغات ويديويي تنها به چند ثانيه ابتدايي فيلم هاي موجود در وب سايت ها کفايت مي کرد. هر کاربر زماني که بر روي يک فيلم کليک مي کرد، در چند ثانيه اول آن فيلم، تبليغي را نگاه مي کرد. بعد از مشاهده آن تبليغ، فيلم مورد نظر اجرا مي شد .اما به مرور زمان، اين نسل از تبليغات نيز پخته تر شده و ايده هاي جديدي به اين شاخه اضافه شده است. به شکلي که امروزه تبليغات ساده گذشته به تبليغات بسيار پيشرفته در داخل اپليکيشن ها تبديل شده است.

بستر مناسب – تبلغات در فيليمو يا آپارات

ما در دو مقاله قبلي به شکل مفصل بحث تبليغات ويدئويي را بررسي کرديم. در مقاله هاي قبلي درباره عامل مهمي نام بستر صحبت شد. بستر در واقع زمين بازي ماست. گاهي زمين بازي ما تعيين کننده همه چيز است. اگر ما بازيکن خوبي باشيم اما در زميني اشتباه بازي کنيم، بازي را قبل از شروع باخته ايم. در مسابقه بازاريابي کسي برنده است که زمين درستي براي تبليغات انتخاب کرده و نسبت به آن استراتژي بچيند. اما کدام زمين بازي بهتر است؟ سايت هاي داخلي مثل تبليغات در فيليمو و نماوا يا سايت هاي خارجي. در ادامه اين موضوعات را بررسي خواهيم کرد. اما پيش از آن اجازه بدهيد نگاهي به پلتفرم هاي داخلي بياندازيم.

آپارات – سرويس اشتراک ويديو

آپارات از سرويس‌هاي اشتراک‌گذاري ويدئو در کشور ايران است. اين وبگاه توسط شرکت صباايده راه‌اندازي شده‌است و مديريت آن بر عهده محمد جواد شکوري مقدم است. آپارات در سال ?? از سوي جشنواره وب ايران در بخش چندرسانه‌اي برخط، به انتخاب کارشناسان برگزيده شد و در سال ?? نيز به عنوان بهترين وبگاه فيلم برگزيده شد. آپارات اکنون در رتبه دوم الکسا در ايران بعد از گوگل و همچنين در رتبه چهل و ششم الکسا در جهان قرار دارد.. بسياري از ويدئوهايي که امکان قرارگيري در ديگر سرويس‌هاي اشتراک‌گذاري ويدئو را دارند، در آپارات قرار نمي‌گيرند و پس از مدتي حذف مي‌شوند. اين وبگاه بر اساس قوانين جمهوري اسلامي ايران عمل کرده و عدم ايجاد تنش سياسي، عدم اهانت به مقامات سياسي و مغايرت نداشتن با شئونات از قوانين اصلي بارگذاري آن هستند.

پلن هاي تبليغات در آپارات

پخش تبليغ در حين پخش ويديو:

اين نوع تبليغ در ابتدا يا ميانه پخش ويديوها به کاربر نمايش داده مي شود و براي هدايت کاربر به لينک يا وب سايت مورد نظر شما مناسب است.

نمايش تبليغ در قسمت پيشنهادات آپارات:

ويديوي شما به صورت هدفمند در قسمت پيشنهادات آپارات به کاربران نمايش داده مي شود. کاربران با کليک روي اين تبليغ به صفحه ويديوي شما در آپارات منتقل مي شوند.

تبليغات در فيليمو

فيليمو يا آپارات فيليمو اولين سامانه نمايش درخواستي (VOD) اشتراکي با سانسور و محدوديت ايراني است که در بهمن ???? آغاز به کار کرد. اين سامانه يکي از محصولات شرکت فناوران ايده‌پرداز صبا (صباايده) است. امروزه اپراتور نماوا جدي‌ترين رقيب فيليمو در سامانه نمايش درخواستي يا همان (وي او دي) است بر اساس رتبه‌بندي الکسا فيليمو چهاردهمين سايت پربازديد ايران است. فيليمو داراي بيش از ??? هزار مشترک ماهانه با سهم بازار بيش از ?? درصدي در ميان رقبا است. در ماه ??? ميليون دقيقه محتواي ويديويي توسط کاربران فيليمو مشاهده مي‌گردد. نهنگ آبي اولين سريالي است که با سرمايه‌گذاري فيليمو ساخته شده‌است و در ? بهمن ???? منتشر شد. تبليغات در فيليمو مانند ديگر پلتفرم ها نيست و ويژگي هاي خاصي دارد.

نماوا – سرويس نمايش درخواستي

نماوا در آغاز با نام مووي‌لند که جزئي از سرزمين شاتل (شاتل‌لند) بود فعاليت خود را آغاز کرد. در فروردين ????، وب‌سايت فيلم شاتل‌لند که با نام مووي‌لند فعاليت مي‌کرد به نماوا تغيير نام داد. نخستين سريال اختصاصي نماوا سريال سال‌هاي دور از خانه است که در ?? فروردين سال ?? ه‍.ش توسط نماوا عرضه شد. اين وبگاه براي تماشاي آنلاين فيلم و … است که با برخي از شرکت‌هاي اينترنتي ايران قراردادي براي تماشاي رايگان فيلم بسته‌است. اين وبگاه نيز بلاگي دارد که در آن فيلم‌ها را نقد و درباره? آن‌ها توضيح مي‌دهد.

در تبليغات ويديويي چگونه بهترين بازخورد را بگيريم؟

فرض کنيد که شما بستر را انتخاب کرده ايد و قصد داريد تبليغات در فيليمو را شروع کنيد. حالا لازم است چند مورد ديگر را نيز بدانيد. تبليغ شرکت‌هايي که موفق به جذب آگهي آن‌ها شده‌ايد را در سرويس تعريف کنيد؛ فرض کنيد يک بانک، يک اپراتور تلفن همراه و يک سرويس تاکسي اينترنتي در اين مرحله تعريف مي‌شوند. براساس قراردادهاي خود محدوديت‌هاي نمايشي را مشخص کنيد. براي نمونه، تبليغ بانک بايد ??هزار کليک، تبليغ اپراتور ??? هزار بار و تبليغ تاکسي اينترنتي تا زماني که دست کم ? هزار بار  Skip نشده است، نمايش داده شوند.

خلاصه اي از انواع تبليغات ويديويي

  • تبليغات ويديويي نوعي از تبليغ هستند که پيام را در قالب ويديو به مخاطب منتقل مي‌کنند.
  • تبليغات ويديويي به دو بخش تبليغات «Stream» و «Out Stream» تقسيم مي‌شوند.
  • تبليغات استريم به سه شکل «Pre-Roll»، «Mid-Roll»و «Post-Roll» اجرا مي‌شوند. شيوه  «Pre-Roll» محبوب‌تر از دو روش ديگر است.
  • تبليغات ويديويي جايزه‌اي در عوض تماشاي ويديو به مخاطب امتياز مي‌دهند.
  • تبليغات ويديويي «Interstitial-ad» سازوکاري شبيه به پاپ آپ‌ها دارند.
  •  «Playble ads» نوعي تبليغ است که کاربر مي‌تواند در همان لحظه با آن بازي کند.

ارتباط با ما

شناسه (آيدي) تلگرام pdaneshjoin@

ايميل [email protected]

 

https://www.indiegogo.com/individuals/28345593

https://www.intensedebate.com/people/LeviGross5

https://coub.com/levigross5

https://www.atlasobscura.com/users/levigross5

https://edex.adobe.com/community/member/iO819nQ1z

https://www.diigo.com/user/levigross5

https://www.mixcloud.com/LeviGross5/

https://cycling74.com/author/61d149565e4db16e7b91c4a1

https://www.skillshare.com/profile/Levi-Gross/456979617

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 208 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 9:07

ورم لثه بعد از ایمپلنت

 

قطعا پر کردن جای خالی دندان ها می تواند زیبایی چهره فرد را افزایش دهد. با کاشت دندان به روش ایمپلنت می توانید عملکرد و و زیبایی یک دندان طبیعی را برای خود به ارمغان بیاورید.

به گزارش خبرگزاری موج، قطعا پر کردن جای خالی دندان ها می تواند زیبایی چهره فرد را افزایش دهد. با کاشت دندان به روش ایمپلنت می توانید عملکرد و و زیبایی یک دندان طبیعی را برای خود به ارمغان بیاورید. البته این روش نیز دارای کمی عوارض و ریسک نیز هست که بهتر است پیش از اقدام به کاشت ایمپلنت دندان با این موارد آشنا شده باشید.

عوارضی که ممکن است پیش بیاید کوتاه مدت و بلند مدت است. مطالعاتی که انجام شده است نشان داده است 95 درصد از بیماران با موفقیت و بدون هیچ گونه عوارض ایمپلنت دندان را انجام داده اند و لبخندی رضایت آمیز مراکز ایمپلنت را ترک کرده اند.

عمر مفید این روش حدود 25 تا 30 سال است که هستند بیمارانی که بیش از این مدت هم از ایمپلنت دندان استفاده کرده اند و رضایت کافی داشتند. همه این عوارض و ماندگاری پس از سلامت عمومی بدن بیمار به میزان مراقبت فرد بستگی دارد.

مهم ترین مزیتی که این روش نسبت به روش های مشابه خود دارد این است که عملکرد آن می توانند دقیقا مانند دندان طبیعی باشد و همین باعث شده است از بروز برخی مشکلات مانند مشکلاتی در تکلم و جویدن غذا دیگر در این روش حذف شده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برند های ایمپلنت دندان و هزینه آن می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان در تجریش

علت تورم بعد از کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

اینکه بعد از کاشت ایمپلنت دندان حدودا 3 الی 5 روز تورم داشته باشید طبیعی است. این تورم ممکن است در این مدت به همراه کمی درد و احساس ناراحتی باشد که کاملا طبیعی است. در صورتی این درد باعث آزار و اذیت شما شد می توانید با مشورت و تجویز پزشک از مسکن هایی که مجاز هستید استفاده نمائید.

البته دو دسته از بیماران در این نوع کاشت احساس درد و ناراحتی بیشتری خواهند داشت: اولی افرادی که به صورت همزمان دندان های خود را کشیده  و بلافاصله کاشت ایمپلنت انجام دهند. دوم آن دسته از بیمارانی که انتهای ریشه دندان هایشان دارای کمی عفونت باشد.

در این دو صورت ممکن است باعث ورم لثه بعد از ایمپلنت، علت آبسه لثه بعد از ایمپلنت، سوزش لثه بعد از ایمپلنت و یا خارش لثه بعد از ایمپلنت شوند. این موارد رایج ترین عوارضی است که این دسته از افراد با آن روبرو می شوند.

اغلب بیماران تصور می کنند دلیل ورم لثه بعد از ایمپلنت تنها به خاطر عفونتی است که بعد از انجام ایمپلنت به وجود آمده است اما این تصور کاملا غلط است. زیرا عفونت بعد از انجام جراحی بسیار نادر است و روش هایی وجود دارد که می توان با استفاده از آن از بروز عفونت  لثه جلوگیری نمود. اغلب ورم لثه بعد از ایمپلنت دندان به دلیل برش و شکافی است که بر روی لثه باید برای کاشت ایمپلنت ایجاد شود. زمانی که برش و شکاف لثه انجام می شود بافتینرم لثه با خونریزی روبرو می شود و همین باعث ایجاد کمی ورم و کبودی در ناحیه جراحی می شود.

عوارض و نشانه های بیماری لثه بعد از کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

از نشانه ها و عوارض کوتاه مدت لثه پس از ایمپلنت دندان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ایجاد خونریزی لثه
  • بروز عفونت لثه که به صورت نادر رخ می دهد.
  • بروز التهاب لثه
  • بیرون آمدن بیش از حد دندان در اثر تحلیل لثه
  • ایجاد فاصله ایجاد شده بین دندان و لثه
  • بروز بوی بد دهان

ایجاد مزه بد دهان

هر یک از علائم بالا را که مشاهده کردید بهتر است بلافاصلهبه پزشک معالج خود مراجعه کنید تا قبل از ایجاد مشکلی اساسی عوارض پیش آمده درمان شود. در صورتی که این نشانه ها کوتاه مدت باشد با دارو درمان می شود. اما اگر بیماری برای شما پیش آمده باشد نیاز به درمان اساسی است تا ایمپلنت شما را پس نزند و مشکلی برای شما پیش نیاید.

ورم لثه بعد از ایمپلنت را چگونه کاهش دهیم؟

پیش از آنکه به بررسی این بخش بپردازیم بهتر است بدانید با استفاده از کاشت ایمپلنت دیجیتال می توان این درد، تورم  و کبودی پس از کاشت را بسیار کاهش داد. اما در صورتی که ایمپلنت سنتی انجام بدهید میزان خونریزی، تورم و تغییر رنگ لثه بعد از ایمپلنت کمی بیشتر است و البته طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد. روش هایی وجود دارد که می توان با استفاده از آن میزان تورم پس از کاشت را کاهش داد.

کاهش درد ایمپلنت

شاید این برای شما سوال باید که برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟ یکی از رایج ترین راه حل هایی که می توان از آن برای کاهش دادن تورم لثه بعد از جراحی کاشت ایمپلنت انجام داد استفاده از کمپرس یخ است. بهتر است حداقل تا سه روز بععد از جراحی کاشت ایمپلنت از قرار دادن کمپرس یخ بر روی ناحیه ایمپلنت شده استفاده کنید.

 بهتر است غذاهایی که سفت هستند و ممکن است به ناحیه جراحی فشار زیادی وارد کنند را استفاده نکنید تا کمی این تورم کاهش پیدا کند. تا چند روز از مواد غذایی نرم و آب دار استفاده نمائید. البته میزان داغ بودن این مواد غذایی نیز می تواند تاثیر منفی بر ورم لثه شما بگذارد. روش های دیگری هم هستند که با استفاده از آن می توان التهاب و ورم لثه را کاهش داد. این راه حل ها عبارتند از:

بهتر است از خمیر دندان هایی که ضد باکتری هستند به صورت روزانه دو مرتبه استفاده نمائید تا بلکه کمی از تورم و التهاب این ناحیه کاهش یابد.

با استفاده از قرقره کردن آب نمک و یا استفاده از دهانشویه از تجمع پلاک در ناحیه جراحی و بروز عفونت جلوگیری کنید.

بهتر است در طول روز حداقل 2 مرتبه از ژل های دهانی استفاده نمائید.

با استفاده از سرنگ های مخصوص ژل دهانی را باید زیر ایمپلنت خود تزریق کنید تا ورم های بعد از کاشت کاهش یابد.

راه های تشخیص ورم لثه بعد از کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

در صورتی که کاشت ایمپلنت دندان داشته اید  و دچار ورم لثه شده اید باید بدانید نشانه ها علائم آن تقریبا شبیه به بیماری های لثه ای است . در صورتی که به موارد زیر ابتلا شدید بهتر است بلافاصله با پزشک مشورت کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. این نشانه ها عبارتند از:

در حین مسواک زدن لثه شما دچار خونریزی شود.

دچار خارش لثه بعد از ایمپلنت دندان شده باشید.

کمی احساس سوزش لثه بعد از ایمپلنت داشته باشید.

احساس درد در ناحیه اطراف جراحی کاشت ایمپلنت دندان داشته باشید.

هنگام غذا خوردن ایمپلنت شما کمی دچار لقی و جابه جایی شود.

احساس مزه بد در دهان خود داشته باشید.

دچار سفید شدن لثه بعد از ایمپلنت و یا تغییر رنگ لثه  بعد از ایمپلنت دندان شوید.

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 185 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 15:54

Front-end عبارتي در دنياي برنامه نويسي وب است و بيشتر کارشناسان و برنامه نويسان که وقتي با هم ملاقات مي کنند با يکديگر کار خواهند کرد مي پرسند که آيا شما جلو-پايان هستيد يا پشت پايان؟ در اين مقاله، از آموزش برنامه نويسي آکادمي فناوري اطلاعات، قصد داريم به موضوع front-end بپردازيم و قابليت هاي آن را ارائه کنيم، بنابراين اگر مي خواهيد اطلاعات کافي در اين زمينه به دست آوريد، در مقاله زير ما را دنبال کنيد:

 

 

 

Front End نرم افزاري است که براي کاربران و بازديدکنندگان در يک وب سايت قابل مشاهده است. در واقع با استفاده از کدهاي نامفهوم براي کاربران و بازديدکنندگان، به مجموعه اي از طرح ها در قالب گرافيکي بسيار جذاب و زرق و برق دار تبديل شده و به اين شکل نمايش داده مي شود، تا کاربران به راحتي از بخش خارج شوند. را بيشتر از يک وب سايت براي لذت بردن و لذت بردن از.

 

به طور کلي تمام پارامترهايي مانند فايل هاي صوتي، تصويري و تصويري، عکس ها، داده ها و غيره که توسط کاربر در انتهاي جلو قابل مشاهده هستند به دو بخش اصلي طبقه بندي مي شوند که اولي در حوزه طراحي وب و دوم توسعه رابطه با کاربر است.

 

جلو و پايان چه معنايي دارد؟

 

 

وظايف برنامه نويس پيش رو است

 

در حوزه طراحي وب، يک جلو و کار از نرم افزارهاي گرافيکي پيشرفته اي مانند فتوشاپ يا نرم افزارهاي ديگر براي طراحي نگاه کلي سايت استفاده مي کند. در عين حال، در بخش توسعه روابط کاربر، Front & Works کار بر روي هر سايت را به طور کامل پياده سازي مي کند، با استفاده از زبان هاي برنامه نويسي مختلف آن، جاوا اسکريپت، CSS و غيره. به طور معمول، زبان برنامه نويسي مورد استفاده توسط يک شغل جلو، زبان برنامه نويسي سمت مشتري است.

 

به دليل اين مشکل، کدهاي نوشته شده توسط Front & Kar در برنامه نويسي front & end به طور کامل پردازش شده و در نهايت در مرورگر و بازديدکنندگان کاربر اجرا مي شوند، به عبارتي کاربر به تمام کدها دسترسي دارد و قادر به مشاهده است. من هم بايد بگويم که اين مشکل ارتباط مستقيمي با تجربه کاربر دارد و تاثير زيادي بر آن دارد، و همچنين ارتباط نزديکي با اين مشکل دارد.

 

مهم ترين مهارت هاي يک جبهه و کار

 

جبهه و کار به طور کلي، براي اينکه بتوانيم به عنوان يک جبهه حرفه اي و کاري با تجربه عمل کنيم، بايد داراي مجموعه اي از مهارت ها و ويژگي ها باشد که در زير به آن بحث خواهيم کرد. يک حرفه اي جلو پايان بايد به خوبي در زبان هاي برنامه نويسي مختلف، از جمله زبان برنامه نويسي اچ تي ام ال، زبان هاي برنامه نويسي jQuery و جاوا اسکريپت، و زبان برنامه نويسي css، و قادر به کار با آنها به بهترين وجه ممکن است. اين فرد بايد به خوبي با کتابخانه هاي CSS مانند چارچوب Bootstrap آشنا باشد و اطلاعات خوبي در مورد آنها داشته باشد و در صورت لزوم بتواند از آن ها بيشترين استفاده را داشته باشد.

وظايف يک طراح پيش رو است

 

طراح جلو بايد بسيار خلاق، نوآورانه و موقعيت يابي باشد و طرح هاي آسان براي استفاده، جذاب و جذاب را در زمينه کاري خود ارائه دهد تا يک وب سايت و برنامه کاربردي به بهترين وجه ممکن طراحي شود. طراح نهايي کسي که مي تواند يک وب سايت بسيار جذاب و آسان براي استفاده با سرعت الگوهاي ظاهري و همچنين با رابط کاربري مناسب و تجربه ايجاد کنيد.

 

قادر به تجزيه و تحليل نيازهاي کاربران و بازديد کنندگان سايت و همچنين درخواست هاي مدير سايت، به منظور طراحي رابط کاربري يک سايت يا برنامه کاربردي به گونه اي باشد که وقتي کاربر آن سايت و برنامه را پيدا مي کند و از آن استفاده مي کند تجربه بسيار مناسب و منحصر به فردي داشته باشد و در نتيجه استفاده از آن سايت و برنامه را به ديگران توصيه کند.

    علاوه بر اين، يک روش کاري با استفاده از دانش برنامه نويسي شما بايد سايت را بدون مشکل طراحي کند و اگر مشکلي در زمينه برنامه نويسي و کدنويسي وجود داشت، بايد آگاه باشيد که مشکل در کوتاه ترين زمان ممکن ايجاد خواهد شد. .

منبع :

https://www.cplusplus.com/user/AnaHardy4/

https://8tracks.com/anahardy4

http://www.escortpicture.com/AnaHardy4

https://weheartit.com/AnaHardy4

https://www.intensedebate.com/people/AnaHardy4g

http://www.authorstream.com/AnaHardy4/

https://gab.com/AnaHardy4

https://www.f6s.com/ana-hardy

https://letterboxd.com/AnaHardy4/

 

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 170 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 3:09

با سلام خدمت دوستان عزيز و همراهان گرامي سايت پارسيان انديش بنده محمود مجيدي هستم امروز ودر اين مقاله مي خواهم که با شما دوستان عزيز و همراهان گرامي در مورد اهميت سئو سايت در اصفهان و مزاياي آن با شما صحبت کنم. اگر مي خواهيد که بدانيد چطوري ميتونيد فروش تان را در استان اصفهان بيشتر کنيد با بنده همراه باشيد.

اهميت سئو سايت در اصفهان

قبل از هر موضوعي بايد اول به شما بگويم که سئو را مي توان هم به صورت محلي انجام داد طراحي سايت اصفهان وهم به صورت کشوري و هم به صورت جهاني واين بستگي به بازار هدف شما دارد اگر بازار هدف شما محلي و به صورت شهري است بايد سئو محلي و لوکال انجام داد واگر بازار هدف تان جهاني باشد بايد سئو سايت تان را جهاني انجام دهيد.

سئو سايت در اصفهان:

اگر که يادتان باشد زماني شهر اصفهان به عنوان پاييتخت فرهنگ ايران اسلامي انتخاب شد. اين شهر به عنوان جاذبه هاي گردشگري زياد وپتانسيل هاي بالايي که براي جذب گردشگر و توريست دارد خيلي از مشاغل نظير مشاغل پزشکي ، گردشگري سلانت،صنعتي، شرکت هاي مختلف و... اقدام به ايجاد کسب وکارهاي اينترنتي خود کرده اند و از اين بيزينس به درآمد هاي بالايي دست يافته اند.

شما دوست عزيز هم مي تواني با ايجاد وبسايت و نيز سئو سايت در اصفهان کسب وکار خود را در صفحات گوگل بياوريد. ورآمد خودتان را افزايش دهيد ونيز فروش محصولات و خدمات خود را در صفحات اول گوگل بياوريد ورآمد خودتان را افزايش دهيد. ونيز فروش محصولات ويا خدمات خود را بيشتر کنيد. بعد از انجام سئو وبرنديگ ورسيدن به درآمد مطلوب شما مي توانيد براي افزايش فروش تان از روش هاي ديجيتال مارکتينگ هم استفاده کنيد. روش هاي ديجيتال مارکتينگ به قرار زير است:

  1. اجراي کمپين هاي تبليغاتي
  2. تبليغات بنري
  3. تبليغات در شبکه هاي اجتماعي
  4. تبليغات در سايت هاي درج آگهي
  5. تبليغ نويسي
  6. ايميل مارکتينگ
  7. کوچينگ

تمامي موارد بالا روش هايي است که تيم پارسيان انديش مي تواند براي شما عزيزان با مناسب ترين قيمت و بهترين کيفيت انجام دهد. يکي از کارهايي شما عزيزان مي توانيد براي برندينگ کسب وکار خودتان انجام دهيد اين است که توليد محتوا وبازاريابي محتوا براي خدمات تان انجام دهيد.اما اين عامل به تنهايي باعث ايجاد برند شدن کسب وکار شما نمي شود.براي اين که شما بتوانيد بازاريابي اينترنتي موفق داشته باشيد،بايد بتوانيد از همه ي موارد بالا استفاده کنيد.يکي از عوامل رتبه بندي وبسايت ها در گوگل بالا بودن سرعت وبسايت شما است تيم ما با انجام روش هاي مخصوص مي تواند سرعت وبسايت شما را افزايش دهد.

سئو وب سايت چگونه است؟

 به انجام يکسري از فعاليت ها ي داخلي و خارجي که بر روي يک وبسايت انجام مي شود تا آن وبسايت در نتايج اول گوگل نمايش داده شود را سئو مي گويند. اين فرآيند ممکن است بستگي به نوع وبسايت طولاني باشد ويا خيلي زود انجام شود.معيار ها و فاکتورهاي اين کار بستگي به کلمات کليدي و رقبا ي شما دوست عزيز دارد.

براي چي ما نياز به سئو سايت در اصفهان داريم؟

خب در جواب سوال بالا بايد به شما بگويم که امروزه با پيشرفت علم و دسترسي بيشتر عوام به اينترنت ونيز هوشمند شدن گوشي ها نياز به کسب وکاراينترنتي بيشتر شده است. بيشتر مردم و جوانان به خريد اينترنتي و سرچ کردن نياز هاي خود در گوگل روي آورده اند.به طور مثال سايت بايا و يا ديجي کالا که فروش خوبي دارند و خدمات خوبي را هم ارائه مي دهند.با تعاريف بالا بايد شما تاالان متوجه شده باشيد که مغازه و يا کسب وکار فيزيکي ديگر جوابگو نيست. پيشنهاد ما به شما اين است که براي افزايش درآمد خود حتما کسب وکار خودتان را اينترنتي کنيد.

مزاياي سئو سايت در اصفهان چيست؟

1.ايجاد سئو خوب وحرفه اي باعث مي شود که سايت شما براي مدت طولاني در بين رقبا در صفحه ي اول گوگل قرار بگيرد وبه اين راحتي ها هم حذف نشود. 2. همچنين سئو وبرندينگ سايت باعث افزايش سرعت بارگزاري سايت شما مي شود واين عامل هم به بهبود رتبه ي سايت تان کمک خواهد کرد ونيز کاربران بيشتري در سايت تان مي ماند. 3. مزاياي اين کار اين است که با انجام سئو حرفه اي ونيز ارتقائ عبارات کليدي خود،بازديد کننده ي بيشتري از سمت موتور هاي جستجو دريافت خواهيد کرد. 4. سئو نسبت به راهاي ديگر کمترين هزينه را دارد وبيشترين سود دهي را دارد.

 

 

خدمات سئو سايت شما شامل چه مواردي است؟

به طور کلي مي توان گفت که خدمات سئو سايت به دو بخش اصلي تقسيم بندي ميشود:

  1. خدمات سئو داخل سايت
  2. خدمات سئو خارج سايت

هر دوي  اين روش ها براي قرار گيري کلمات کليدي در جايگاه اول است.خدمات سئو سايت به صورت مادام العمر بوده وبايد براي هميشه برروي وبسايت قرار گيرد تا آن سايت در صفحات اصلي باشد. وبايد اين نکته را هم در نظر بگيريد که تمامي خدمات سئو سايت براي سايت هاي ورد پرسي به يک صورت نبوده ونسبت به نوع وبسايت متفاوت است. وممکن است هزينه هاي متفاوتي را نيز داشته باشد.

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 206 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:15

بهترين عاشقانه هاي فيليمويي

سال که نو مي‌شود غير از تازه کردن ديدارها با اقوام و دوستان، تماشاي سريال‌هاي نوروزي مي‌تواند بهترين سرگرمي براي پر کردن اوقات فراغت باشد. البته در شرايط کنوني که با بيماري کرونا درگيريم و بسياري از شهرها و استان‌ها از پذيرش مهمان‌هاي نوروزي منع شده‌اند بهترين کار براي پيشگيري از ابتلا به بيماري، صرف نظر کردن از سفر و ماندن در خانه و تماشاي سريال‌هاي جذابي است که دست اندرکاران تهيه آن، در شرايط فعلي زحمت زيادي براي تهيه اين سريال‌ها کشيده‌اند. ما در اين مطلب قصد داريم به معرفي دو مورد از سريال‌هاي نوروزي مانند مي‌خواهم زنده بمانم و مردم معمولي که از شبکه خانگي فيليمو پخش مي‌شود بپردازيم، تا بتوانيد کمي با داستان آشنا شده و در صورت علاقمندي از طريق تماشاي آنلاين فيلم و سريال، از شبکه فيليمو دنبال نماييد. اما پيشتر لازم است با پلتفرم فيليمو آشنا شويد.

فيليمو چيست؟

فيليمو در واقع يکي از اولين سامانه‌هاي پخش فيلم و سريال هاي ايراني و خارجي درخواستي يا همان VOD است که فعاليت خود را از سال 1393 آغاز کرده و با توجه به بررسي رتبه‌بندي الکسا اين سايت چهاردهمين سايت پربازديد در ايران به شمار مي‌آيد. فيليمو تا امروز توانسته بهترين فيلم‌ها و سريال‌هاي سينماي ايران و جهان را با دوبله فارسي و يا با زيرنويس در اختيار کاربران قرار دهد. براي تماشاي آنلاين فيلم و سريال ‌هاي فيليمو لازم است حتما به اينترنت دسترسي داشته باشيد، فيليمو نيز اين ويژگي را فراهم کرده است که هنگام پخش فيلم و سريال کيفيت را با سرعت اينترنت هماهنگ کرده و کمک مي‌کند تا شما در حين تماشاي برنامه مورد نظر خود دچار قطع و وصلي و پايين آمدن کيفيت نشويد.

از ديگر مزاياي تماشاي آنلاين فيلم و سريال از فيليمو مي‌توان به موارد زير اشاره کرد.

  • مي‌توانيد در زماني که به اينترنت دسترسي داريد و يا سرعت اينترنت شما خوب است سريال و فيلم دلخواه‌تان را دانلود کنيد و سپس به تماشاي آن بپردازيد.
  • براي مشترکان فيليمو که از اينترنت همراه اول و يا ايرانسل و همچنين اينترنت هاي ADSL استفاده مي‌کنند، مصرف اينترنت به صورت نيم بها محاسبه خواهد شد.
  • فيلم‌هاي خارجي داراي سانسور هستند بنابراين کودکان و نوجوانان به راحتي مي‌توانند از اين سامانه استفاده کنند.

سريال مي‌خواهم زنده بمانم

yicu_z3.jpg

 

يکي از سريال‌هاي نوروزي و جديدي که از شبکه خانگي فيليمو پخش مي‌شود و کاربران مي‌توانند به صورت آنلاين آن را تماشا کنند سريال مي خواهم زنده بمانم است که اولين قسمت آن 4 اسفند سال 99 براي پخش آماده شد و روي سامانه فيليمو قرار گرفت. بنابراين در سال جديد نيز مي‌توانيد هر هفته دوشنبه‌ها شاهد پخش قسمت جديد آن باشيد و از تماشاي سريال مي‌خواهم زنده بمانم لذت ببريد و خودتان را در روزهاي عيد سرگرم نماييد. اين سريال به کارگرداني شهرام شاه حسيني و تهيه کنندگي محمد شايسته توليد شده است. در اين سريال بازيگران خوبي مانند حامد بهداد، سحر دولتشاهي، مهران احمدي، بهاره کيان افشار، آزاده صمدي، پدرام شريفي، علي شادمان، آناهيتا درگاهي، عزت الله مهرآوران، ناهيد مسلمي، مائده طهماسبي، بيژن بنفشه خواه بابک کريمي و افسانه چهره آزاد و .. هنرمندان ديگر به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

داستان سريال مي‌خواهم زنده بمانم با نشان دادن رابطه عاشقانه هما حقي( سحر دولتشاهي) با نامزدش ( پدرام شريفي) آغاز مي‌شود. اما ناگهان با اتهامي که به پدر هما وارد مي‌شود، روند داستان تغيير مي‌کند و بايد از اينجا به بعد شاهد اتفاقاتي باشيم که در پس يک ماجراي قاچاق مواد مخدر رخ مي‌دهد. سريال مي‌خواهم زنده بمانم به گونه‌اي ساخته و پرداخته شده که توانسته از همان قسمت اول بيننده را درگير و علاقمند به همراهي نمايد. بنابراين شما هم اگر علاقمند به ديدن اين نوع سريال‌ها هستيد، مي‌توانيد از طريق فيليمو پلتفرم تماشاي آنلاين فيلم و سريال، مجموعه مي‌خواهم زنده بمانم را دنبال نماييد.

داستان انيميشن ديرين ديرين

ديرين ديرين نام يک مجموعه پويانمايي ايراني در ژانر طنز است که با کارگرداني و تصويرگري علي درخشي است که به مشکلات اجتماعي و اقتصادي و زيست محيطي مي پردازد اولين قسمت اين مجموعه مسافرت هاي نوروزي بود. اين مجموعه نخستين بار در نوروز ?? منتشر شد و سريال آن در سال 99 از طريق فيليمو پخش شد. محمدرضا عليمرداني گويندگي تمام قسمت ها و شخصيت هاي اين انيميشن را تا کنون بر عهده داشته است فقط در قسمت هاي رپچه ليدا مومني همراه محمدرضا عليمرداني گويندگي مي کند.

 

درباره کارتون ديرين ديرين

سريال ديرين ديرين به کارگرداني علي درخشي در سال 1399 ساخته شده است. اين سريال محصول کشور ايران و در ژانر انيميشن و کمدي مي‌باشد. .

اين پويانمايي به کارگرداني علي درخشي و تهيه کنندگي عبدالحسين و محمد ابوالحسني به سراغ موضوعات و مشکلات اقتصادي، اجتماعي و زيست محيطي رفته است و محمد رضا عليمرداني دوبلور، خواننده و بازيگر با سابقه صداپيشگي 23 شخصيت اين سريال چون راوي، وي، قرمزاني، قهواني، اينيوعه و … را برعهده دارد.

 

همچنين نظرات ثبت شده در پلتفرم فيليمو و رفتار شناسي کاربران نشان از استقبال مردم از سريال‌‏هاي تک موضوعي با مدت زمان کوتاه دارد و مجموعه ديرين ديرين نيز در ?? قسمت 20 دقيقه‏‌اي ساخته شده و حالا با پخش دو قسمت ابتدايي خود مورد توجه و رضايت مخاطبان قرار گرفته است.

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر dsttudentt بازدید : 141 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1400 ساعت: 4:37

لینک دوستان

خبرنامه